بیل، ایسکو، کاسمیرو و میلیتائو، غایبان رئال در بازی جام حذفی

بیل، ایسکو، کاسمیرو و میلیتائو، غایبان رئال در بازی جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- کاروان رئال مادرید صبح فردا عازم ساراگوسا خواهد شد تا در بازی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) مقابل رئال ساراگوسا به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، به همین خاطر زین الدین زیدان لیست 19 بازیکن آماده تیمش برای این بازی را منتشر کرده که در این لیست نام چند بازیکن دیده نمی شود؛ اصلی ترین غایب کهکشانی ها در این بازی کاسمیرو خواهد بود که جزو بازیکنانی است که زین الدین زیدان معمولا از او در ترکیب تیمش بهره می برد. علاوه بر کاسمیرو، ایسکو، میلیائو و بیل نیز کهکشانی ها را در این سفر همراهی نخواهند کرد.

براهیم و وینیسیوس دوبازیکنی هستند که نامشان در این لیست دیده می شود و خامس رودریگز هم بازیکنی است که احتمالا در غیاب ایسکو بازی به او خواهد رسید.

19 بازیکنی که با کاروان رئال مادرید عازم ساراگوسا خواهند شد عبارتند از: کورتوا، آرئولا و آلتوبه، کارواخال، راموس، واران، ناچو، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، والورده، خامس، بنزما، لوکاس، یوویچ، براهیم، وینیسیوس و رودریگو

مصدومیت میلیتائو زیدان را مجبور خواهد کرد  تا از یکی از مدافعان اصلی تیمش یعنی راموس یا واران در ترکیب تیمش بهره ببرد. زیزو احتمالا در این بازی به والورده که در بازی با وایادولید نیمکت نشین بود، میدان خواهد داد. 

درحال حاضر ادن هازارد، آسنسیو و ماریانو، به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور هستند و بعد از بهبود یافتن به جمع شاگردان زیزو ملحق خواهند شد.

6363