انتقاد گولیت از دی یونگ: او باید خیلی بهتر از اینها باشد

انتقاد گولیت از دی یونگ: او باید خیلی بهتر از اینها باشد

پایگاه خبری فوتبالی- رود گولیت اسطوره فوتبال هلند در گفتگو با وب سایت هلندی Voetbal Primeur در مورد فرانکی دی یونگ هموطنش که این روزها برای بارسلونا بازی می کند، صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، گولیت که یکی از مهره های کلیدی میلان در دوران طلایی حضور آریگو ساکی بود، راجع به دی یونگ گفته:« دی یونگ یکی از بازیکنانی است که توپ را از این سوی میدان به سوی دیگر هدایت می کند. اما به نظر من بازیکن بزرگی مثل فرانکی باید خیلی بهتر از اینها کار کند.»

گولیت ادامه داد:« خیلی ها در مورد بازیهای خارق العاده فرانکی در بارسلونا صحبت می کنند؛ اما من تردیدهای زیادی دراین باره دارم. فکر می کنم که فرانکی می تواند خیلی بهتر از اینها باشد.» او در ادامه تاکید کرد که عملکرد دی یونگ در بارسلونا خیلی روتین و عادی است:« او به جستجوی توپ می رود و یکی دو حرکت نمایشی هم به اجرا می گذارد. سپس توپ را به راست یا چپ ارسال می کند؛ همین و بس.. راستش اگر من این ها را می گویم به این خاطر است که می دانم که دی یونگ می تواند خیلی بهتر از اینها کار کند. فرانکی باید خیلی بهتر بازی کند. او یک بازیکن فوق العاده است ولی در حال حاضر عملکرد خاصی از او شاهد نیستم.»

این اسطوره هلندی بار دیگر تاکید کرد که  توقعاتش از دی یونگ به مراتب بیشتر از اینهاست:« من می خواهم به او اعتماد به نفس بدهم؛ چون وقتی او پا به توپ می شود، حرکاتش فوق العاده و تماشایی است. ولی واقعیت این است که به نتیجه نهایی نگاه می کنم. اگر فقط به چپ و راست پاس بدهی، هیچ فایده ای ندارد. در حال حاضر عملکرد دی یونگ در بارسا اینگونه است.»

6363