رسمی/ تمدید قرارداد فرناندینیو با منچسترسیتی

رسمی/ تمدید قرارداد فرناندینیو با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی دقایقی پیش از تمدید قرارداد فرناندینیو، هافبک دفاعی برزیلی اش خبر داد. بدین ترتیب فرناندینیوی 34 ساله تا سال 2021 در تیم سیتی حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، فرناندینیو یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار گواردیولا در سیتی است و قرارداد قبلی اش با این تیم تا پایان این فصل اعتبار داشت. اما حالا و با تاکید گواردیولا، این قرارداد تا سال 2021 تمدید شد.

فرناندینیو بعد از امضای قرارداد جدیدش با منچسترسیتی گفت:« این بهترین اتفاق ممکن بود. از این فرصت نهایت بهره را خواهم برد و رکورد 300 بازی ام برای سیتی را پشت سرخواهم گذاشت. این را مدیون هم تیمی ها و اعضای کادر فنی تیم هستم؛ چرا که بدون آنها انجام این تعداد بازی برای سیتی غیر ممکن بود. من از همه متشکرم؛ از لحظه لحظه حضورم در سیتی لذت می برم؛ هرگز انتظار نداشتم که چنین ارتباطی میان  من، باشگاه و هواداران شکل بگیرد اما حالا چنین ارتباط دلنشینی را شاهد هستیم و راستش احساس غرور می کنم که پیراهن سیتی را به تن دارم.» 

این بازیکن برزیلی در بازی فردا شب تیمش در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس و در مصاف با منچستریونایتد این فرصت را خواهد داشت تا سیصدمین بازی اش را برای منچسترسیتی برگزار کند.

6363