خداحافظی کاوانی با هم تیمی هایش در رختکن پاری سن ژرمن

خداحافظی کاوانی با هم تیمی هایش در رختکن پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- ادینسون کاوانی هر لحظه به اتلتیکومادرید نزدیک و نزدیک تر می شود. طبق گزارش منتشره در برنامه لاسکستا، حالا دیگر سران باشگاه پاری سن ژرمن از تلاش برای متوقف کردن روند انتقال کاوانی به مادرید دست کشیده اند و اتلتیکویی ها هم رقم پیشنهادی شان را برای جذب این مهاجم اروگوئه ای افزایش داده اند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکویی ها حاضر هستند تا 15 میلیون یورو برای خرید کاوانی بپردازند و در صورت حاصل شدن توافقات نهایی، او تا ساعاتی دیگر به اتلتیکومادرید منتقل خواهد شد. طبق اخبار منتشره، برادر و مدیربرنامه های کاوانی با مسئولان اتلتیکومادرید به توافقات نهایی و جزئی دست یافته اند و این مهاجم اروگوئه ای با قراردادی دو سال و نیمه به این تیم منتقل خواهد شد.

فوت مرکاتوی فرانسه هم در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که کاوانی با هم تیمی هایش در پاری سن ژرمن خداحافظی کرده و حالا باید منتظر آن باشیم که برترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن که در ماه های اخیر به ندرت فرصت بازی کردن در تیمش را یافته به پاری سن ژرمن منتقل خواهد شد. در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که مائورو ایکاردی از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست و انجام این انتقال از یک سو و مصدومیت های پی در پی کاوانی از سوی دیگر باعث شد تا کاوانی کمتر فرصت حضور درترکیب تیمش را بیابد.

به نظر می رسد که او که در این بازی شانس حضور در 20 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، ساعات پایانی حضورش در پاری سن ژرمن را پشت سربگذارد. کاوانی در هفته های اخیر بارها شاهد قرار نگرفتن نامش در لیست بازیکنان آماده پاری سن ژرمن بوده و همه اینها نشان دهنده احتمال جدایی قریب الوقوع او از این تیم است. روز سه شنبه توماس توخل سرمربی پی.اس.جی درپاسخ به سوالی درمورد احتمال جدایی کاوانی و کورزاوا گفت:« هیچ خبر تازه ای درمورد این دو بازیکن نیست. ادی امروز در کنار تیم نبود.»

6363