مدیرعامل بارسلونا: مسی می‌تواند هر وقت خواست جدا شود

مدیرعامل بارسلونا: مسی می‌تواند هر وقت خواست جدا شود

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا، تایید کرد که این تیم در تلاش است که رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا، را به خدمت بگیرد و همچنین تاکید کرد که لیونل مسی می تواند هر زمان بخواهد از نیوکمپ برود.

به گزارش فوتبالی، لوییس سوارز با مصدومیت خود شرایط پیچیده ای را برای بارسلونا و مدیرانش ایجاد کرده است. این بازیکن عمل جراحی روی زانوی خود انجام داده و احتمالا تا پایان فصل جاری رقابت های اروپایی نمی تواند به ترکیب این تیم بازگردد. همین موضوع باعث شده که مدیران و کادر فنی بارسا در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید و جانشین بازیکن اروگوئه ای خود باشند تا در ادامه فصل در کنار لیونل مسی و آنتوان گریزمان مثلث هجومی این تیم را تشکیل دهد. نام های زیادی در هفته های اخیر برای انتقال به نیوکمپ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد اما به نظر می رسد که گزینه رودریگو مورینو از همه جدی تر باشد. مدیرعامل بارسلونا در پاسخ به سوالی در این باره گفت: " ما درباره بازیکنان سایر تیم ها صحبت نمی کنیم. اما رودریگو یکی از گزینه های محتمل برای مربیان است. یک جانشین به زودی به تیم اضافه خواهد شد. نمی دانم که این بازیکن از بارسلونای بی خواهد بود یا از خارج باشگاه می آید. من بازیکنان زیادی را دوست دارم. " 

بارتومئو در ادامه درباره شایعاتی که اخیرا پیرامون جدایی مسی از این باشگاه به گوش می رسد نیز گفت: " او می تواند هر زمان خواست از بارسلونا جدا شود. رابطه او با بارسلونا همیشگی است. هنوز زمان زیادی برای فوتبال بازی کردن در این تیم دارد. لیونل مسی به زودی از این تیم جدا نخواهد شد. "

1070