کاوانی در آستانه پیوستن به اتلتیکو؛ او مقابل رئال بازی می‌کند؟

کاوانی در آستانه پیوستن به اتلتیکو؛ او مقابل رئال بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – سایت آ اس گزارش داده که ادینسون کاوانی شاید تنها چند ساعت با پیوستن به اتلتیکو مادرید فاصله داشته باشد.

آ اس با یک منبع نزدیک به این بازیکن صحبت کرده، و او گفته که همه چیز ممکن است همین امشب تمام شود.

این منبع اعلام کرده که ایجنت کاوانی در پایتخت اسپانیا است تا کارهای نهایی قرارداد را با اتلتیکو انجام دهد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که اتلتیکو با پاری سن ژرمن به توافق نهایی دست یافته است. آخرین پیشنهاد اتلتیکو 15 میلیون یورو به همراه پاداش بوده است.

البته آ اس نوشته که کاوانی هنوز در تست پزشکی شرکت نکرده است. منبع نزدیک به کاوانی گفته است: «آنها می‌توانند مطمئن باشند که مشکلی در تست پزشکی کاوانی پیش نمی‌آید، چون او در وضعیتی عالی است و از ناراحتی عضلانی جزئی‌ای که چند هفته پیش داشت رهایی یافته است.»

اگر قرارداد او امشب امضا شود، اتلتیکو این خبر را سه‌شنبه یا چهارشنبه اعلام خواهد کرد. گفته می‌شود او ممکن است حتی در بازی با رئال مادرید در روز شنبه در برنابئو حضور داشته باشد.

اتلتیکو در این فصل در گل‌زنی مشکل داشته است، و دیه‌گو سیمئونه امیدوار است کاوانی به تیمش کمک کند. این بازیکن در 293 بازی در پی‌اس‌جی 198 گل به ثمر رسانده است. اما اتلتیکو در 21 بازی لیگ تنها 22 گل زده است.

8444