جزئیات انتقال مهاجم بارسلونا به رم؛ پرز امروز راهی ایتالیا می‌شود

جزئیات انتقال مهاجم بارسلونا به رم؛ پرز امروز راهی ایتالیا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو اوندا سرو گزارش داده است که کارلس پرز مهاجم بارسلونا امروز راهی رم می شود تا قراردادی را با این تیم ایتالیایی امضا کند.

به گزارش فوتبالی، جالوروسی ها با بارسا برای پرداخت سیزده میلیون یورو به توافق رسیده اند و پتراچی مدیر ورزشی رم اعلام کرده است که بند بازگشت به بارسا در قراردادی وی وجود نخواهد داشت و کاتالان ها مثل همه باشگاه ها اگر در آینده بخواهند او را به خدمت بگیرند، باید با باشگاه رم وارد مذاکره شوند.

کارلس پرز سومین بازیکنی است که در این زمستان از ترکیب بارسا جدا می شود. پیش از این تودیبو و آلنیا به شالکه و بتیس قرض داده شده بودند. ستین روز جمعه به کارلس پرز اعلام کرد که در ادامه فصل روی او حساب نمی کند. او در رم رقابت سختی با کلایورت و اوندر خواهد داشت. بارسا در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی همچنان بازیکنی نخریده است هر چند که بحث هایی در مورد خرید جانشین لوئیز سوارز مصدوم در این تیم وجود دارد.

کارلس پرز که همواره یک بارسایی دوآتشه بوده است، از رفتاری که باشگاه و ستین با او داشته اند دلخور است اما تصمیم گرفته که فوتبالش را در باشگاه رم ادامه بدهد و به همین خاطر با وجود دلخوری تصمیم گرفت که مسیر جدیدی را برای فوتبالش انتخاب کند.