یک دقیقه سکوت به احترام برایانت در تمرین رئال مادرید بدون هازارد

یک دقیقه سکوت به احترام برایانت در تمرین رئال مادرید بدون هازارد

پایگاه خبری فوتبالی - تمرین روز دوشنبه رئال مادرید پس از عبور از بارسلونا و صدرنشینی در لالیگا در حالی برگزار شد که پیش از این جلسه تمرینی، بازیکنان یک دقیقه سکوت انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، در تصویر منتشر شده توسط سایت رئال مادرید، بازیکنان رئال مادرید به احترام برایانت دور افتخار زده اند و یک دقیقه سکوت کرده اند. سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در این تصویر لباس اسطوره فقید بسکتبال جهان که در سانحه هلیکوپتر جان باخت را به تن کرده است. باشگاه رئال مادرید مثل خیلی از باشگاه های بزرگ دیگر فوتبال دنیا نظیر بارسلونا و میلان شب گذشته برای درگذشت برایانت بیانیه ای منتشر کرده بود:" باشگاه رئال مادرید از درگذشت کوبی برایانت اسطوره بسکتبال و ورزش جهان ابراز تاسف می کند. باشگاه  به خانواده اش و دوستانش برای این فقدان بزرگ در دنیای ورزش، تسلیت می گوید."

نکته مهم دیگر تمرین رئال مادرید مربوط به غیبت ادن هازارد ستاره بلژیکی بود. این بازیکن بر خلاف انتظارات نتوانست در تمرین گروهی حضور پیدا کند و اختصاصی تمرین کرد و بدین ترتیب قطعا به بازی حساس میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در شنبه هفته آینده نخواهد رسید. این بازیکن حالا تمرکزش را روی حضور در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی خواهد گذاشت.