مونیه: وقتی نیمار فقط یک گل می‌زند انگار بازی خوبی نداشته است

مونیه: وقتی نیمار فقط یک گل می‌زند انگار بازی خوبی نداشته است

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار شب گذشته بار دیگر ناجی پاریسن ژرمن در پیروزی این تیم برابر لیل شد و توماس مونیه معتقد است که این موضوع امری غیر طبیعی برای ستاره برزیلی نیست. 

به گزارش فوتبالی، نیمار شب گذشته هر دو گل پی اس جی در پیروزی 0 - 2 برابر لیل را به ثمر رساند تا اختلاف امتیاز تیم توماس توخل به عدد 10 برسد. نیمار در بین دو نیمه متوجه سانجه سقوط هلیکوپتر اسطوره بستکبال و ورزش جهان شد و گل دوم خود را به کوبی برایانت تقدیم کرد. مونیه پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من این را نمی گویم که شما باید به آن عادت کنید. اما وقتی او فقط یک گل می زند یا یک پاس گل می دهد هرکس با خودش می گوید که او بازی خوبی را نگذرانده است. در واقع کاری که او انجام می دهد بی نظیر است. این موضوع درباره کیلیان امباپه و آنخل دیماریا نیز صدق می کند. آنها نیز همیشه بازیکنان سرنوشت سازی هستند. ما همیشه به آنها نیاز داریم. ما خوش شانس هستیم که آنها را در تیم خودمان داریم. " 

مونیه که در سال 2016 از کلوب بروژ به پاریسن ژرمن پیوست و تا به حال بیش از 120 بازی برای این تیم انجام داده تنها تا پایان فصل با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد. او درباره ادامه حضور خود در این تیم گفت: " هیچ چیز تغییر نکرده است. هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. مدیران با سایر بازیکنان درگیر هستند. باید پس از اول فوریه ببینیم که شرایط چطور پیش خواهد رفت و مذاکره را آغاز کنیم. "

1070