خاطره بازیکن اسبق رئال مادرید از تجربه مشابه برایانت و سقوط هلیکوپتر

خاطره بازیکن اسبق رئال مادرید از تجربه مشابه برایانت و سقوط هلیکوپتر

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه والدانو بازیکن اسبق رئال مادرید و تیم ملی آرژانتین در پی مرگ کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال جهان در سانحه سقوط هلیکوپتر از تجربه مشابهی که برای خودش ایجاد شده اما از آن جان سالم به در برده است، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، والدانو اخیرا مصاحبه ای با رادیو اوندا سرو داشته است. وی اظهار داشت:" از یک ارتفاع زیاد در حال سقوط کردن بودیم و خیلی سریع ارتفاع کم می کردیم و دور خودمان می چرخیدیم. شباهتی به سانحه کوبی نداشت. پروانه هلیکوپتر به یک درخت گیر کرده بود. از آن جا مثل یک جسد مرده به اتوبان پرتاب شدیم. در ابتدا روی یک کامیون افتادیم و بعد از ان روی زمین افتادیم. من هوشیاری خود را از دست دادم و این چیزی است که دیگران برای تعریف کرده اند. آخرین چیزی که در خاطر دارم ، فریاد یکی از دوستانم بود که می گفت:" داریم سقوط می کنیم، داریم ارتفاع کم می کنیم، در آن جا به پنجره ها نگاه کردم و دیدم که داریم با شاخه درخت برخورد می کنیم. این آخرین چیزی است که در خاطر دارم. بعد از آن چیزی در یادم نیست. بعد از آن یادم است که یک برخورد بسیار شدید انجام شد. حافظه ام را در این باره از دست داده ام و چیزی یادم نیست."

وی در مورد عملیات نجات خود هم صحبت کرد:" صداهایی را می شنیدم.  چشمانم را باز کردم و دودها را دیدم و بعد از آن دوباره بستم. یادم است که یک نفر گفت "این یارو فوتبالیست است" اما مثل یک خواب بود. بعد از ان در بیمارستان از خواب بیدار شدم.دو، سه روز بعد از آن فهمیدم که چه شده است. هلیکوپتر ما دقیقا شبیه هلیکوپتر کوبی برایانت بود. یک هلیکوپتر هشت نفره که خلبان، کمک خلبان و شش مسافر داشت. یادم است که سه صندلی جلو پر بود، صندلی کنار پنجره دیگر  هم پر بود. دو صندلی خالی بود، یکی وسط و یکی کنار پنجره. یک جوان 30 ساله کنار من بود. به او تعارف زدم و گفت که من باید اول بروم. من صندلی وسط را انتخاب کردم و او کنار پنجره رفت. او دقیقا در محل برخورد نشست و جان باخت اما من زنده ماندم. "