کلوپ و شاگردانش در بازی تکرار جام حذفی شرکت نخواهند کرد

کلوپ و شاگردانش در بازی تکرار جام حذفی شرکت نخواهند کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با تساوی دور از ذهن لیورپول مقابل شروزبری در جام حذفی انگلیس، حالا برای مشخص شدن تیم صعود کننده به دور بعد، باید شاهد تکرار این بازی باشیم.

به گزارش فوتبالی، حالا یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در صحبتهایی اعلام کرده که برای بازی تکراری، خودش و شاگردانش به میدان نخواهند گرفت و نیل کریتچلی، سرمربی تیم زیر23 ساله های لیورپول و بازیکنان این تیم را به میدان خواهد فرستاد.

این بازی در دور چهارم جام حذفی انگلیس برگزار و با تساوی 2-2 به پایان رسید و حالا بازی تکراری قرار است در ورزشگاه آنفیلد برگزار شود و طبق تصمیم کلوپ، با حضور بازیکنان تیم زیر 23 سال لیورپول برگزار خواهدشد.

کلوپ بدین دلیل این تصمیم را گرفته که بازی تکراری قرار است در میانه تعطیلات زمستانی لیگ برتر در ماه فوریه برگزار شود و کلوپ قصد ندارد که به خاطر این بازی تعطیلات بازیکنانش را خراب کند. او در پایان بازی امشب در گفتگو با بی بی سی سپورت گفت:« شرایط ما اینگونه است و از چند هفته پیش دراین باره صحبت کرده بودیم. ماه ها پیش ما از مسئولان لیگ برتر نامه ای دریافت کرده بودیم و آنها از ما خواسته بودند تا به تعطیلات زمستانی احترام بگذاریم و بازی دوستانه یا مسابقه خاصی را برای آن تاریخ طراحی نکنیم. به همین خاطر من دو هفته پیش به بازیکنانم گفتم که تعطیلات زمستانی خواهیم داشت و دراینجا نخواهیم بود.»

این سرمربی آلمانی ادامه داد:« من می دانم که تصمیمی که گرفتم خیلی معمول نیست ولی این دیدگاه من است.  خود مسئولان لیگ برتر انگلیس ازما خواستند تا به تعطیلات زمستانی احترام بگذاریم. اما اگر مسئولان جام حذفی به این تعطیلات احترام نمی گذارند، ما نمی توانیم رویه را تغییر دهیم. در تعطیلات زمستانی ما اینجا نیستیم. بله؛ در آن بازی نیل کریتچلی سرمربی تیم زیر23ساله های لیورپول تیم را هدایت خواهد کرد.»

کلوپ در ادامه به اهمیت تعطیلات زمستانی برای بازیکنانش اشاره کرد و گفت:« ما باید به شرایطی که به نفع بازیکنانمان است احترام بگذاریم. آنها به استراحت ذهنی نیاز دارند و تعطیلات زمستانی هم برای همین است.» 

6363