سولشر: همه می خواستند ما ناکام بمانیم

سولشر: همه می خواستند ما ناکام بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که همه در انتظار ناکامی تیم او هستند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد امشب موفق شد تا در دیدارش در جام حذفی انگلیس برد قاطعی مقابل ترانمر به دست بیاورد و این درحالی بود که شنیده می شد که در صورت ناکامی یونایتد در این بازی، سولشر از سمتش برکنار خواهد شد.

سولشر در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«مشخص است که همه می خواستند ما شکست بخوریم و ناکام بمانیم. البته این موضوع مرا آزار نمی دهد. واقعا خوشحالم اما در آرامش نیستم؛ چون به زودی دو بازی سخت و بزرگ پیش رو خواهیم داشت. به نظرم فقط هواداران ترانمر به دنبال باخت تیم ما نبودندو خیلی های دیگر هم در انتظار ناکامی ما در این بازی بودند.»

سرمربی نروژی یونایتد در ادامه از شاگردانش خواست که با تمرکزی بالا خود را برای بازی بعدی تیمشان آماده کنند. او دراین رابطه گفت:« باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که در کنار هم باشیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. با برد در این بازیها، روزهای خوب دوباره از راه خواهند رسید. برای مدتی رشفورد را در اختیار نداریم ولی دراین بازی دو مهاجم ما امروز گلزنی کردند و این اعتماد به نفس همه را بالا می برد.»

سولشر در آنالیز عملکرد تیمش در بازی با ترانمر گفت:« در این بازی با همان سبکی که همیشه می خواستم کارکردیم. هر برد به بازیکنان تیمم، اعتماد به نفس می دهد. ما باید همیشه متحد و در کنار هم باشیم. بازی در زمین ترانمر خیلی سخت بود و من به شاگردانم افتخار می کنم. همیشه وقتی دو یا سه گل می زنید، می توانی با خیال راحت بنشینی و از بازی لذت برده و به بازیکنان نیز اجازه می دهید از بازی لذت ببرند.»

6363