رم در صورت خرید پرز، اجازه بازگشتش به بارسلونا را نخواهد داد

رم در صورت خرید پرز، اجازه بازگشتش به بارسلونا را نخواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- سران دو باشگاه بارسلونا و رم برسر انتقال قرضی کارلس پرز، بازیکن 21 ساله بارسلونا به باشگاه جلوروسی به توافق رسیده اند.

به گزارش فوتبالی، این انتقال به صورت قرضی بوده ولی مدیران رم مجبور هستند تا در بازار تابستانی این بازیکن جوان را رسما خریداری کنند .

طبق گزارش منتشره در رسانه های ایتالیایی توافق برسر انتقال پرز به رم با مبلغی درحدود 12 تا 13 میلیون یورو صورت گرفته و منابع باشگاه بارسلونا اعلام کردند که این توافق در آستانه نهایی شدن است ولی در عین حال به این نکته اشاره شده که بارسایی ها مجموعا برای این انتقال 15 میلیون یورو طلب کرده اند.

اسکای سپورتس در گزارشش به این نکته اشاره کرده بود که بارسلونا هایی قصد دارند تا در قرارداد او بندی را بگذارند که طی آن بتوانند در آینده این بازیکن را با مبلغ حداقل 25 میلیون یورویی به تیمشان بازگردانند ولی و طبق اعلام جیانلوکا پتراچی، مدیر ورزشی رم، بارسایی ها امکانی برای خرید دوباره و بازگرداندن این بازیکن به تیمشان را نخواهند داشت.  او درادامه گفته:« ما در تلاش هستیم تا با پرز قراردادی امضا کنیم و بارسلونایی ها حقی برای خرید مجدد او دراین قرارداد نخواهند داشت.»

آقای پتراچی قبل از آغاز دربی شهر رم و مصاف تیمش مقابل لاتزیو در این رابطه ادامه داد:« ما همچنان فلسفه خودمان را دنبال می کنیم و در جستجوی بازیکنان جوان و با مهارت هستیم. مذاکرات درراستای خرید کارلس پرز حسابی پیشروی کرده و باید او را نسبت به پروژه باشگاه رم متقاعد کنیم. هرگز تا زمانی که قرارداد را امضا نکرده باشیم، نمی گویم که کار تمام است ولی واقعا خوشبین هستم. رم تیم پایه ای هیچ باشگاهی نیست... در نتیجه اگر کارلس پرز به تیم ما ملحق شود، بارسایی ها حقی برای خرید مجدد او و بازگرداندنش به تیمشان نخواهند داشت.

حالا همه منتظر هستند تا خود کارلس پرز تصمیم نهایی اش را بگیرد تا قرارداد رسما امضا شود. درحال حاضر آرتورو کانالس، مدیربرنامه های کارلس پرز در حال بررسی گزینه های مختلف است. از جمله مشتریان پرز می توان به بایرن مونیخ، دورتموند، سویا و آتالانتا اشاره کرد. در حال حاضر پرز مشغول مشورت کردن با خانواده و مدیربرنامه هایش است.
6363