دروازه بان تیم ملی انگلیس در تدارک مراسم ازدواج در مالدیو

دروازه بان تیم ملی انگلیس در تدارک مراسم ازدواج در مالدیو

پایگاه خبری فوتبالی - جردن پیکفورد دروازه بان تیم ملی انگلیس به زودی در یک مراسم عروسی ساحلی با عشق دوران کودکی اش ازدواج خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پیکفورد 25 ساله که با درخشش در جام جهانی روسیه نامش را سر زبان ها انداخت قرار است که در پایان ماه می با مگان دیویسون نامزد 25 ساله خود ازدواج کند.  قرار است که پیکفورد به همراه گروه کوچکی از خانواده و دوستان خود راهی مالدیو شوند تا جشن ازدواج را برگزار کنند.

به نظر می رسد که مگان پیش از ازدواج چند روزی را به همراه دوستانش در یک هتل پنج ستاره در دبی سپری کنند در حالی که پیکفورد، جشن مجردی پیش از ازدواج خود را در لاس وگاس تدارک دیده است. احتمالا تریپیر و کایل واکر به همراه دروازه بان تیم ملی انگلیس راهی آمریکا شوند.

جردن و مگان چند وقتی است که با هم نامزد کرده اند. پیکفورد پیش از جام جهانی 2018 از نامزدش خواستگاری کرده است و قرار است که مراسم ازدواج آنها پیش از یورو در مالدیو با حضور دوستان و نزدیکان برگزار شود. البته هردوی آنها در نظر دارند که جشن مجلل تری را در ساندرلند برگزار کنند، محلی که هردوی آنها در ان بزرگ شدند. 

قرار است که مراسم ازدواج جردن پیکفورد و مگان در مالدیو در پایان لیگ برتر انگلیس و پیش از اتمام یورو برگزار شود که احتمالا خرداد ماه زمان برگزاری این جشن خواهد بود.این زوج در سن 14 سالگی در مدرسه با هم آشنا شدند و از آن زمان عاشقانه همدیگر را دوست دارند. پیکفورد در سال 2017 با 30 میلیون پوند از ساندرلند به اورتون پیوست.