اعتراض بازیکنان والنسیا به فروش رودریگو به بارسلونا

اعتراض بازیکنان والنسیا به فروش رودریگو به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان والنسیا از تصمیم مدیریت این تیم در فروش رودریگو به بارسلونا راضی نیستند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان داده اند. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که پیتر لیم، مالک والنسیا، بار دیگر در آستانه ایجاد دودستگی و ناراحت در بین بازیکنان خود است و تصمیم دارد که رودریگو مورنو را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فروش برساند. این تیم در تابستان گذشته پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای خرید این بازیکن را رد کرد اما به نظر می رسد که بارسلونا تصمیم دارد به صورت جدی برای خرید او اقدام کند. کاپیتان والنسیا پس از پیروزی 0 - 2 شب گذشته برابر بارسلونا در این باره گفت: " از نظر یک بازیکن، من فروش رودریگو را درک نمی کنم. ما این توانایی را در حال حاضر نداریم که بازیکنی بهتر از او را به ترکیب تیم اضافه کنیم. " 

آلبرت سلادس، سرمربی والنسیا، سعی در آرام کردن شرایط دارد اما به خوبی می داند که فروش رودریگو می تواند ادامه کار برای او را نیز سخت کند با این حال حاضر به اظهارنظر در این باره نشد و اعلام کرد که نمی خواهد اوضاع را از چیزی که هست پیچیده تر کند. سخنگوی باشگاه با انتظار بیانیه ای اعلام کرده که این تیم باید در انتظار یک جدایی محتمل باشد و همین موضوع بیش از پیش به شایعات دامن زده است. 

1070