شفیعی: سایپا تیم قدرتمندی خواهد شد اگر بازیکنان فروخته نشوند/ برد ما برابر گل‌گهر نتیجه عادلانه‌تری بود

شفیعی: سایپا تیم قدرتمندی خواهد شد اگر بازیکنان فروخته نشوند/ برد ما برابر گل‌گهر نتیجه عادلانه‌تری بود

پایگاه خبری فوتبالی- خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، اگر بازیکنان این تیم فروخته نشوند، سایپا در فصل آینده تیم پرقدرتی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، خالد شفیعی در مورد بازی تیمش برابر گل‌گهر که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: این بازی برای سایپا و گل‌گهر سخت و مهم بود و هر دو تیم نیاز به برد داشتند. ما با اینکه در زمین حریف بازی می‌کردیم، ولی نمایش خوبی داشتیم و گلی را که خوردیم، جبران کردیم. البته در این بازی نسبت به تیم حریف برتری داشتیم و اعتقاد من این است که برد سایپا نتیجه عادلانه‌تری بود. دو گل هم زدیم که مردود اعلام شد و تصمیم داور مشکوک بود. امیدوارم که داور اشتباه نکرده باشد.

 مدافع تیم فوتبال سایپا درباره عملکرد خودش در این بازی خاطر نشان کرد: من بعد از چند ماه در لیگ برتر بازی کردم، آنهم در شرایطی که در پُست اصلی‌ام نبودم. من در این سال‌ها به‌عنوان مدافع میانی سمت چپ بازی کردم، ولی در سایپا سهرابیان در این پُست بازی می‌کند و صلاح کادر فنی این بود که به‌عنوان مدافع وسط سمت راست بازی کنم. این اولین بازی من بود و برای شروع بد نبود، هر چند که در آینده شرایطم بهتر خواهد شد.

4344