سایت باشگاه اسپانیایی با تصویر یک فیلم ترسناک هک شد

سایت باشگاه اسپانیایی با تصویر یک فیلم ترسناک هک شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اسپانیایی ختافه جدیدترین قربانی هکرها بوده است.

به گزارش فوتبالی، امروز سایت باشگاه ختافه هک شد و هکرها تصویری از دختر معروف در فیلم ترسناک "رینگ" را روی وبسایت منتشر کردند. این گروه از هکرها خود را "sea-ghost" (به معنی روح دریا) معرفی کرده اند. در حال حاضر ختافه که در رتبه ششم لیگ اسپانیا جای گرفته واکنشی به این ماجرا نداشته است اما به نظر می رسد که به زودی کنترل وبسایت را در دست خواهند گرفت و آن را از دست هکرها خارج خواهند کرد.

البته این اولین باری نیست که وبسایت باشگاه ختافه هک میش ود. در سال 2012 نیز وبسایت باشگاه ختافه مورد حمله سایبری قرار گرفته بود. در آن زمان هکرها در وبسایت این باشگاه اسپانیایی نوشته بودند:"امیدواریم که در لالیگا گند بزنید. زمان برای احمق ها وجود ندارد. ما به جاهای بیشتری حمله خواهیم کرد، الجزایر و مراکش."

ختافه که فصل درخشانی را داشته امشب در حالی به مصاف بتیس می رود که این احتمال وجود دارد که با پیروزی بتوانند تا رتبه چهارم بالا بروند و حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل امیدوار باشند. در حال حاضر این تیم با 33 امتیاز از 20 بازی در رتبه پنجم قرار گرفته اما می توانند رتبه بالاتری در جدول داشته باشند.