بارسلونا پنج روز برای خرید مهاجم فرصت دارد

بارسلونا پنج روز برای خرید مهاجم فرصت دارد

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که ضربه ماکسی گومز به جوردی آلبا برخورد کرد و والنسیا پیش افتاد،  ستین به نیمکت نگاه کرد و هیچ مهاجمی پیدا نکرد. در آن جا اینیاکی پنیا، لنگله، جونیور،  سمدو، راکیتیچ، ویدال و کویادو حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، کارلس پرز که در ماه سپتامبر قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرده بود و گزینه مورد حمایت باشگاه است، از لیست خط خورده بود چرا که بارسلونا به او اعلام کرده بود که در روزهای پایانی نقل و انتقالات باید برای خودش مقصدی پیدا کند و تا پایان فصل به صورت قرضی به تیمی دیگر ملحق شود. در حالی که کارلس پرز درخ انه اش منتشر نشسته بود، بارسا در مستایا مغلوب شد. کاتالان ها در این بازی فقط پنج شوت به چارچوب داشتند که چهار تایش توسط مسی بود و دیگری شوتی آرام توسط فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی.

به نظر می رسد که بارسلونا در پنج روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی هیچ چاره ای جز خرید مهاجم ندارد، در غیر این صورت به نظر می رسد که پروژه ستین محکوم به شکست باشد. در حال حاضر تصمیم های هفته های اخیر بارسلونا نظیر فروش قرضی بازیکنان جوان یا تغییر مربی  اشتباه به نظر می رسد.

از سویی لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای هم تا پایان فصل به علت مصدومیت نمی تواند بازی کند. بازیکن اروگوئه ای در این فصل روی 25 گل نقش مهمی داشته است. باید دید که مهاجم جدید بارسلونا چه کسی است و آیا می تواند این تیم را از بحران خارج کند یا نه. در حال حاضر لوتارو مارتینز مهاجم آرژآنتینی اینتر و رودریگو بازیکن اسبق رئال مادرید که در والنسیا توپ می زند به گزینه های اصلی خرید توسط بارسلونا تبدیل شده اند.