پیش بازی نفت مسجدسلیمان-صنعت نفت/ دربی نفتی

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-صنعت نفت/ دربی نفتی

پایگاه خبری فوتبالی- برنده دربی نفتی ها چه تیمی خواهد بود؟ 

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان در خانه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. 

پس از کش و قوس های فراوان، در نهایت مهدی تارتار در مسجدسلیمان ماندنی شد و هواداران فوتبال دوستِ این شهر، امیدوارند در ادامه لیگ هم شاهد ادامه روند خوب تیمِ شهرشان باشند. نفتی ها در این فصل تنها یک بار و در بازی مقابل تراکتور تن به شکست دادند و بعد از پرسپولیس، با 8 گل خورده دارای دومین خط دفاعی برتر نیم فصل اول هستند. 

نفت مسجد سلیمان در نقل و انتقالات زمستانی چند مهره اصلی خود مانند مکانی، طیبی، ابراهیمی و حاتمی را از دست داد و با اضافه کردن بازیکنان مثل احمد گوهری، محمد امین اسدی، مهدی زبیدی و امید سینگ امیدوار است بتواند خلأ خروجی های تیم را پر کند. 

صنعت؛ بدون تغییر: دراگان اسکوچیچ که تیمش نه بازیکنی از دست داده و نه بازیکنی خریده، در رده چهارم جدول قرار دارد و انگیزه زیادی برای درخشش در نیم‌فصل دوم و کسب بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت آبادان را دارد. مهم ترین حاشیه زمستانی آبادانی ها، پیشنهاد پرسپولیس برای جذب مهاجم این تیم بود. آل کثیر که در نیم فصل اول رقابت ها با زدن 9 گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد، به شدت به دنبال پیوستن به پرسپولیس بود که باشگاه و دراگان اسکوچیچ از همان ابتدا نسبت به این موضوع ابراز مخالفت کرده و در نهایت مانع از جدایی او شدند.

نتیجه دیدار رفت: دو تیم در هفته دوم لیگ به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 1_1 به پایان رسید. رضا جبیره از صنعت نفت و محمد طیبی از نفت مسجد سلیمان گلزنان این دیدار بودند. 

نتیجه آخرین بازی: صنعت نفت موفق شد اولین باخت فصل را برای شاگردان قلعه نویی رقم بزند و با نتیجه 4_2 سپاهان را شکست داد. نفت مسجد سلیمان هم در جام حذفی مقابل شاهین قرار گرفت که در نهایت با پیروزی در این دیدار، موفق شد به جمع 4 تیم پایانی این جام راه یابد. 

وضعیت در جدول: صنعت نفت آبادان با 30 امتیاز چهارم است و نفت مسجد سلیمان با 23 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. 

*یکشنبه 6 بهمن ماه 98 ساعت 15:30

نفت مسجد سلیمان – صنعت نفت آبادان

داور: سیدرضا مهدوی

کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی