برشا 0-1 میلان؛ چهارمین برد متوالی برای روسونری

برشا 0-1 میلان؛ چهارمین برد متوالی برای روسونری

پایگاه خبری فوتبالی- میلان موفق شد تا در دیداری خارج از خانه از سری بازیهای هفته جدید سری آ با نتیجه 0-1 از سد برشا عبور کند.

به گزارش فوتبالی، تنها گل این بازی در دقیقه 71 مسابقه توسط آنته ربیچ به ثمر رسید. در این بازی کاستییخو، در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و تئو ارناندز نمایش حیرت آوری را به اجرا گذاشت. گل ربیچ روی پاس عرضی زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رسید که توپ با دخالت مدافع برشا به ربیچ رسید و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

اینطور به نظر می رسد که بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به میلان، روح تازه ای در این تیم دمیده و گویا تمام بحران های این تیم به دست فراموشی سپرده شده است. در بازی امشب بالوتلی به دلیل محرومیت برشا را همراهی نمی کرد و میلان به لطف تک گل ربیچ توانست به چهارمین برد متوالی اش (درسری آ و جام حذفی ایتالیا) دست یابد. البته روسونری در این بازی عملکرد فوق العاده ای را به اجرا نگذاشت ولی توانست در برهه مهم و سرنوشت ساز فصل به سه امتیاز حیاتی برسد. 

بازیکنان برشا در طول این فصل خیلی خوب در مقابل حرکات تهاجمی میلانی ها مقاومت می کردند و از روی ضربات ایستگاهی و ضدحملات هم موقعیتهایی را برروی دروازه میلان خلق می کردند که بی ثمر ماند. در نهایت سرنوشت بازی با تک گل ربیچ رقم خورد و حالا میلانی ها با یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیمها در رده ششم جدول قرار گرفت و امیدهایشان برای ادامه روزهای خوب و کسب سهمیه اروپایی برای فصل بعد پررنگ تر شد.