لوکاکو: کونته به من گفت که آشغال هستم

لوکاکو: کونته به من گفت که آشغال هستم

پایگاه خبری فوتبالی- روملو لوکاکو ستاره بلژیکی دنیای فوتبال در گفتگویی با اسکای سپورتس شرکت کرده و با صداقت تمام به اظهارنظر پرداخته است. لوکاکو در جریان این گفتگو از اختلافاتی که میان او و آنتونیو کونته در جریان یکی از بازیهای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا رخ داده صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو در بخشی از این گفتگو، گفته:« یادم می آید که یکی از اولین بازیهایم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسلاویا پراگ بود؛ خیلی بد بازی کردم، کاملا مثل یک کیسه آشغال بودم؛ اما کونته مقابل تمام بازیکنان تیم از من انتقاد کرد؛ این اتفاقی بود که تا پیش از آن هرگز در طول عمر ورزشی ام رخ نداده بود. او به من گفت که عین آشغال بودم و اگر یک بار دیگر اینطوری بازی کنم، بعد از 5 دقیقه مرا از زمین بیرون می کشد.»

این بازیکن بلژیکی ادامه داد:« کونته با این رفتارش اعتماد به نفس مرا در هم کوبید و ویران کرد ولی در عین حال بیدارم کرد. برایش مهم نیست که تو چه کسی هستی؛ با همه یکسان رفتار می کند. اگر خوب باشی یا بد، رو دررویت به تو می گوید؛ بعد از آن دربی شهر میلان از راه رسید و در آن بازی من یکی از بهترین بازیهایم در طول آن فصل را به نمایش گذاشتم.»

این ستاره بلژیکی در ادامه درمورد شعارهای نژادپرستانه ای که در لیگ ایتالیا خطاب به او به گوش می رسد گفت:« باید این روند نژادپرستی را متوقف کنیم. باید همه با هم تلاش کنیم تا این افراد نفهم را خارج از ورزشگاه های نگه داریم.»

6363