گله گوتی از رئال مادرید : خیلی از بازیکنان رئال، با دلخوری از تیم رفتند

گله گوتی از رئال مادرید : خیلی از بازیکنان رئال، با دلخوری از تیم رفتند

پایگاه خبری فوتبالی- خوزه ماریا گوتیرز ملقب به گوتی، بازیکن سابق رئال مادرید که در حال حاضر هدایت آلمریا را برعهده دارد در صحبت هایی به تمجید از لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، گوتی در گفتگو با برنامه اونیورسو والدانو در مورد دوران حضورش در تیم مادریدی هم صحبت کرده و گفته:« به خاطر سبک و مدل بازی کردنم، اشتباهات زیادی را مرتکب می شدم. الان به بازیکنانم می گویم که بازیکنی را ترجیح می دهم که 10 پاس گل بدهد و 8 پاس گل را خراب کند ولی 2 پاسش تبدیل به گل شود. »

 و در ادامه صحبتهایش به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:« من فقط یک بازیکن می شناسم که دقت عملکردش در تمام بازیها حیرت آور است؛ او کسی نیست جز لیونل مسی. هر زمان که مسی وارد زمین می شود، یک اتفاق رخ می دهد. سایر بازیکنان فراز و نشیب های زیادی دارند.»

گوتی همچنین به نحوه جدایی اش از رئال مادرید اشاره کرد و از مدیران این تیم گله کرد. او به این نکته اشاره کرد که دلش می خواست که باشگاه مادریدی برایش یک مراسم بزرگداشت یا قدردانی می گرفته و تاکید کرده که بسیاری از بازیکنان سابق رئال مادرید دلخوری ای مشابه او داشته اند :«من دوست داشتم برایم یک مراسم بزرگداشت گرفته می شد؛ یک بازی بزرگداشت در هنگام جدایی ام از تیم. جای خالی تیمی که سالها برایش توپ می زدم را در درونم حس می کردم. این اتفاق برای بسیاری از بازیکنان سابق رئال مادرید رخ داد. آنها حس می کردند که شایسته احترام و عزت بیشتری بودند. چرا از رئال رفتم؟ چون احساس ذلگی می کردم و صبرم به سر آمده بود.»

گوتی  15 فصل برای تیم اصلی رئال مادرید بازی می کرد و از سال 1995 تا 2010 پیراهن این تیم را می پوشید و مجموعا در 542 بازی برای این تیم به میدان رفت و 77 گل برای این تیم زد. او با پیراهن رئال، 5 قهرمانی در لالیگا به دست آورد و 4 بار قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد و به علاوه سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرکاپ اروپا کسب کرد و در نهایت به بشیکتاش ترکیه پیوست و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

6363