پیش بازی ماشین سازی-سپاهان/ بازگشت امیر و شاگردانش به صدر؟

پیش بازی ماشین سازی-سپاهان/ بازگشت امیر و شاگردانش به صدر؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سپاهان می‌تواند اولین قدم از نیم فصل دوم را محکم بر دارد یا ماشین سازی بدون خطیبی هم نتیجه خواهد گرفت؟ 

به گزارش فوتبالی، ماشین سازی در نقل و انتقالات زمستانی، دو مهره کلیدی خود یعنی احمد زنده روح و سامان نریمان جهان را از دست داد و احد شیخ لاری هم جایگزین رسول خطیبی بر روی نیمکت تیم تبریزی شد. 

سبز قباها در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند در پایان مسابقات نیم فصل اول، با 22 امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرند. 

سپاهان؛ مدعی تر از قبل: به عقیده کارشناسان، سپاهان یکی از کامل ترین تیم های لیگ نوزدهم به شمار می آمد؛ با این وجود طلایی پوشان دیار زاینده رود زمستان شلوغی را پشت سر گذاشتند و با تقویت تیم، مدعی تر از گذشته به نظر میرسند. محمد طیبی مدافع مطمئن نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان جایگزین پورقازِ مصدوم شد. مهدی ترکمان و سروش رفیعی هم به تیم اضافه شدند و محسن الغسانی نیز به عنوان سهمیه آزاد فیفا راهی سپاهان شد. مهاجم 22 ساله عمانی در نیم‌فصل اول لیگ حرفه‌ای عمان 6 گل برای السویق به ثمر رسانده بود. 

نتیجه بازی رفت: سپاهان با تک گل علی قربانی، موفق شد شاگردان خطیبی را شکست دهد. 

نتیجه آخرین بازی: سپاهان با قبولِ شکست 2_4 مقابل صنعت نفت آبادان، اولین باخت خود در لیگ نوزدهم را تجربه کرد. ماشین سازی هم با باخت 1_0 مقابل گل گهر، اولین پیروزی فصل را به تیم سیرجانی هدیه داد. 

وضعیت در جدول: سپاهان با 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و ماشین سازی با 22 امتیاز نهم است. 

*شنبه 5 بهمن ماه 98

ماشین سازی – سپاهان ساعت 15:00

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – قهرمان نجفی