پیش بازی پیکان-نساجی/ نبرد برای رتبه دهمی

پیش بازی پیکان-نساجی/ نبرد برای رتبه دهمی

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، پیکان میزبان نساجی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، این بازی تقابل دو تیمی است که بعد از شاهینِ قعر نشین، بیشترین گل را در نیم فصل اول دریافت کرده اند. مسابقه این دو تیم برای قرار گرفتن روی پله دهم جدول لیگ است. اگر نساجی برنده شود جایگاهش را تثبیت خواهد کرد و پیکان در  صورت پیروزی می تواند جایگزین نساجی شود. 

مرهم دردِ پیکان: حسین فرکی سرمربی تیم پیکان از عملکرد مهدی امینی و وحید شیخ ویسی چندان رضایت نداشت و تصمیم گرفت در نیم فصل دوم با یک دروازه بان ارمنستانی لیگ را دنبال کند. آرام هایراپتیان 33 ساله در 18 مسابقه رسمی با پیراهن ارمنستان به میدان رفته است. 

پیکان یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های نیم فصل اول که با ثبت 23 گل سومین خط حمله برتر لیگ لقب گرفته‌، با دریافت 29 گل دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را نیز به خود اختصاص داد. 

نساجی به دنبال آینده ای بهتر: شاگردان رضا مهاجری با وجود نمایش فوتبالِ زیبا، نتوانستند نتایج مناسبی در نیم فصل اول کسب کنند و با تغییر در مالکیت و کادر مدیریتی، امیدوارند نیم فصل دوم خوبی را پشت سر بگذارند. حسن جعفری، میلاد سرلک، رضا علیاری، امید سینگ و محمد قاضی از جمع نساجی چی ها خارج شدند و از سرشناس ترین ورودی های این باشگاه، می‌توان از حسین ماهینی، روح الله باقری و حامد بحیرایی نام برد. 

نتیجه بازی رفت: شاگردان مهاجری در دیداری جذاب موفق شدند با نتیجه 4_3 مقابل پیکان به برتری دست یابند. 

نتیجه آخرین بازی: پیکان با نتیجه 3 بر 2 مقابل تراکتور تن به شکست داد. نساجی هم با تک گل وحید امیری مقابل پرسپولیس شکست خورد. 

وضعیت در جدول: نساجی با 16 امتیاز در رده دهم و پیکان هم با سیزده امتیاز، چهاردهم است. 

*شنبه 5 بهمن ماه 98

پیکان تهران – نساجی مازندران ساعت 15:30

داور: میثم حیدری

کمک ها: تورج عیوض محمدی – حمید نادری