پیش بازی استقلال-الکویت/ فرهاد با پیروزی شروع می‌کند؟

پیش بازی استقلال-الکویت/ فرهاد با پیروزی شروع می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا استقلال می تواند برای دوازدهمین بار به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟ 

به گزارش فوتبالی، استقلال در اولین قدم از پلی آف مسابقات آسیایی، باید به مصاف تیم کویتی برود. اتفاقات و حاشیه های استقلال از جدایی سرمربی گرفته تا جنجال های آسیایی برای این تیم به قدری زیاد بوده که به طور کامل تمرکز این تیم را از بین برده و ابی پوشان امیدوارند با پیروزی در این بازی، تمرکز خود را باز یابند. 

استقلال بدون تمرین تاکتیکی مقابل الکویت: بعد از صادر نشدن مجوز پرواز اعضای استقلال در پنج‌شنبه و معطلی 4 ساعته در فرودگاه، آبی پوشان روز قبل از بازی راهی دبی می‌شوند و احتمالا به دلیل خستگی ناشی از سفر، تمرین روز جمعه آن ها هم کنسل خواهد شد و بدون تمرین تاکتیکی به مصاف تیم کویتی خواهند رفت. 

غایبان استقلال: عارف غلامی و سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت تیم را در امارات همراهی نمیکنند. 

از طرفی ارسلان مطهری مشکلی برای همراهی استقلال در این دیدار ندارد و در صورت صلاح دید کادر فنی میتواند به میدان برود. 

 وضعیت الکویت در لیگ داخلی: تیم الکویت در آخرین هفته از مسابقات لیگ باشگاهی کویت با یک بازی کمتر، با 17 امتیار در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر کویت پشت سر القادسیه 19 امتیازی قرار دارد و بخت اصلی قهرمانی به شمار میرود. همچنین این تیم قهرمان جام پادشاهی کویت هم شده است. 

مسیر رسیدن به استقلال: "سرتیپ‌ها" که به واسطه قهرمانی فصل گذشته‌شان مجوز حضور در پلی‌آف سال 2020 را کسب کردند، الفیصلی اردن را در شرایطی شکست دادند که دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 دست یافته و در وقتهای اضافه تیم الکویت موفق شد با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، 1-2 برنده شده و راهی این مرحله شد. 

*شنبه 5 بهمن 98

استقلال ایران - الکویت کویت  ساعت 17:50  ورزشگاه دبی

تیم داوری مالزیایی این دیدار را قضاوت خواهند کرد.