امباپه مسیر هازارد را برای پیوستن به رئال مادرید انتخاب کرد

امباپه مسیر هازارد را برای پیوستن به رئال مادرید انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه به شایعات مبنی بر پیوستنش به رئال مادرید دامن زده است. او چند روز پیش در مراسم رونمایی از موسسه جدیدش گفت: «اگر فرانسوی باشید، مشخص است که در کودکی زیدان اسطوره‌تان بوده است. اسطوره بعدی من هم کریستیانو رونالدو بود.»

او بعدتر به این اشاره کرد که جای خالی کریستیانو را می‌تواند پر کند: «من باید از دوران ورزشی کریستیانو به عنوان مایه الهام استفاده کنم». او حتی گفت: «من همیشه بازی برزیلی‌ها را دوست داشته‌ام». این در حالی است که رئال در حال حاضر مارسلو، کاسمیرو، میلیتائو، وینیسیوس، رودریگو، و رینیر را در اختیار دارد که برزیلی هستند.

زیدان هم از هم‌وطنش تمجید کرد و پیش از بازی جام حذفی گفت: «من قبلا الگو بودم، و حالا امباپه الگو است». حتی ناچو هم که زیاد صحبت نمی‌کند گفت: «امباپه فوتبالیست بزرگی است. من دوست ندارم درباره بازیکنان سایر باشگاه‌ها حرف بزنم، اما اگر او برای ما علامت می‌فرستد، باید هشیار باشیم.»

امباپه تصمیم گرفته که مذاکراتش با پاری سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد را به تعویق بیندازد. این همان چیزی است که رئال مادرید می‌خواهد. فلورنتینو پرز به دلیل رابطه خوبش با پی‌اس‌جی قصد ندارد که تهاجمی رفتار کند.

آنها آرام می‌نشینند و اجازه می‌دهند که امباپه حرکت شجاعانه اول را انجام دهد و درها را به سوی مادرید باز کند. امباپه قصد دارد همان راهی را برود که ادن هازارد پیمود و در نهایت به رئال پیوست.

امباپه به‌تازگی 21ساله شده و قراردادش با پی‌اس‌جی در سال 2022 به پایان می‌رسد. اگر انتقال او در تابستان پیش رو انجام نشود، او تا تابستان 2021 صبر خواهد کرد، و در آن هنگام، پاریسی‌ها مجبور به فروشش می‌شوند، چرا که اگر این کار را نکنند، او را به صورت آزاد از دست خواهند داد. به این دلیل است که امباپه ابایی از ابراز علاقه به رئال مادرید ندارد.

8444