گزارش ویژه/ دوئل پست مشترک و استوری در استقلال

گزارش ویژه/ دوئل پست مشترک و استوری در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و بازیکنان استقلال بدون اینکه مستقیم به نام علی خطبر اشاره کنند نسبت به معاون سابق این باشگاه موضع گرفتند.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، با انتشار مطالبی در کانال تلگرامی‌اش علیه مدیران فعلی و سابق باشگاه استقلال موضع گرفت(اینجا بخوانید.)، علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال، نسبت به اتهاماتی که غیر مستقیم به او وارد شده بود واکنش نشان داد. (اینجا بخوانید.)

خطیر در دو استوری نسبت به صحبتهای مجیدی واکنش نشان داد و البته گفت و گویی افشاگرانه با رادیو تهران انجام داد که حاوی نکات مهمی بود.

در ادامه هم بازیکنان استقلال که در دو استوری و در برنامه زنده رادیویی، واکنش نشان دادند. آن‌ها با انتشار پستی موقت و مشترک، با وام گرفتن از سخنانی که قبل از آن هم مجیدی مطرح کرده بود، پشت سرمربی تیمشان درآمدند.

متن پست مشترک بازیکنان استقلال به شرح زیر است: 

اقای آویزان دست از سر استقلال بردار خانه‌ای که با خون دل و عرق جبین ساختیم را تبدیل کردید به ویرانه. تیمی که بوی قهرمانی میداد را تبدیل کردید به تیمی که با نگاه به آینده جز استرس و نا‌امیدی چیزی نمیبیند. ما گر چه همیشه پشت سرمربی خود بوده‌ایم اما این بار اجازه نخواهیم داد بازی در بیارید و با فرافکنی و مغلطه سرمربیمان را فراری بدید! ما بازیکنان به عنوان سربازان استقلال در زمین از جان مایه میزاریم و با تمام وجود برای سر بلندی استقلال خواهیم جنگید. 



علی خطیر دو استوری را منتشر کرد تا به نوعی جدال مجازی استقلالی‌ها، در آستانه شروع رسمی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم بالا بگیرد. 



البته سندی که امروز از ایمیل استراماچونی به باشگاه استقلال منتشر شد هم نشان داد که مذاکرات دوحه انجام شده است و هم اینکه استراماچونی یکی از دلایل عدم بازگشتش به استقلال، مذاکره و خبر سرمربی شدن فرهاد مجیدی در استقلال بوده است. در  واقع انتشار این سند نشان داد که تیم مذاکره کننده در دوحه پس از دریافت این ایمیل از پاسخ منفی استراماچونی مطمئن شده و به دنبال دی بیاسی گزینه جدید رفته است.

در ایمیل استراماچونی از حضور وکیل باشگاه استقلال در دوحه و مذاکره با وکیل او تشکر شده است. 

نکته عجیب این است که استراماچونی فرهاد مجیدی را یکی از موانع بازگشت دانسته است اما برای او ویس امیدوار کننده هم می فرستد!

7413