امامعلی: به ۳ امتیاز بازی با نساجی نیاز داریم

امامعلی: به ۳ امتیاز بازی با نساجی نیاز داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: نساجی تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد، اما ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم. 

به گزارش فوتبالی، به نقل از میزان، فراز امامعلی در خصوص آغاز نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم و بازی روز شنبه تیم‌های فوتبال پیکان و نساجی مازندران اظهار داشت: فکر می‌کنم همه شرایط نیم‌فصل دوم را می‌دانند که چقدر سخت است. در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و همه تیم‌ها هر چه در توان دارند را در زمین ارائه می‌کنند. 

وی افزود: در ادامه بازی‌ها، تیم‌های بالای جدولی برای قهرمانی می‌جنگند، تیم‌های پایین جدولی برای بقا و تیم‌های میانه جدولی هم برای کسب سهمیه؛ به همین دلیل بازی‌ها دشوار است و نباید هیچ امتیازی از دست داد. از طرفی وضعیت ما در جدول خیلی خوب نیست و می‌خواهیم نتایج نیم‌فصل او را جبران کنیم. نساجی هم تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد، اما ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم. تحت هر شرایطی باید این تیم را شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در مورد پیش‌بینی‌اش از نیم‌فصل دوم برای تیم خود، خاطرنشان کرد: نتایجی که در نیم‌فصل اول گرفتیم خیلی جالب نبود. البته در این مورد عوامل مختلفی موثر بودند؛ به عنوان مثال تاریخ چند بازی تغییر کرد و به پایان نیم‌فصل افتاد و نتوانستیم در مقطعی که آماده‌تر بودیم، به مصاف حریفان‌مان برویم. با این حال، امیدوارم در نیم‌فصل دوم بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی برگزار شود و ما هم نتایج مطلوبی کسب کنیم. 

7413