نامه AFC‌ به فدراسیون فوتبال: در دور برگشت میزبان مسابقات خواهید بود

نامه AFC‌ به فدراسیون فوتبال: در دور برگشت میزبان مسابقات خواهید بود

پایگاه خبری فوتبالی- کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نمایندگان کشورمان در ایران میزبان خواهند بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال ایران، نتیجه جلسه‌ روز پنجشنبه داتو وینسور جان دبیر کل AFC و نمایندگاه باشگاه‌ها در مقر AFC در کوالالامپور را درباره میزبانی باشگاه‌های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به شرح زیر اعلام کرد:

«به دنبال جلسه‌ای که امروز میان دبیر کل AFC و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه‌های این کشور، AFC موارد زیر را اعلام می‌دارد:

- تیم‌های فوتبال شهر خودرو و استقلال بازی‌‌های‌شان در مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 25 ژانویه 2020 را در امارات برگزار خواهند کرد.

- در (مرحله گروهی) لیگ قهرمانان آسیای سال 2020، برنامه بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در هفته‌های اول، دوم و سوم تغییر می‌یاید به نحوی که وضعیت نمایندگان ایران از میزبان به میهمان تغییر می‌یابد و آنها خارج از خانه بازی می‌کنند. نمایندگان ایران در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم (دور برگشت) در خانه بازی خواهند کرد.

- حکم کمیته مسابقات AFC درباره مصاف نمایندگان ایران و عربستان سعودی به قوت قبل باقی است.

از آنجایی که مقرر شده بازی‌ها (پلی‌اف) در تاریخ 25 ژانویه برگزار شود، لطفاً اطمینان حاصل کنید که باشگاه‌های ایران مدارک لازم برای صدور ویزا جهت سفر به امارات را در اسرع وقت ارائه کنند.

 AFC هیچ مسئولیتی درقبال مشکلات احتمالی برای عدم صدور ویزا به دلیل ارائه نکردن یا دیر ارائه کردن مدارک لازم هیچ مسئولیتی ندارد.»


این نامه در حالی ارسال شده که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش‌تر اعلام کرده بود که باید بررسی‌های لازم در این باره انجام شود اما در نامه ارسالی چنین چیزی دیده نمی‌شود. 



9697