بال راست مالاگا تا سال 2023 به رئال مادرید پیوست

بال راست مالاگا تا سال 2023 به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو وایخو بال راست 19 ساله به رئال مادرید پیوست. این بازیکن تا پایان فصل با مالاگا قرارداد داشت و به همین خاطر رئال مبلغ نسبتا کم 300 هزار یورو را برای خرید وی پرداخت و از سویی این بازیکن قرضی تا پایان فصل در دپورتیوو لاکرونیا بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، هوگو وایخو تمام پیشنهادها برای تمدید با تیم دسته دومی مالاگا را رد کرده بود و می خواست به رئال مادرید ملحق شود. این بازیکن پنجمین خرید زمستانی دپورتیوو خواهد بود. هوگو در این فصل فقط 285 دقیقه بازی کرده است چرا که مدیران مالاگا به او فشار می اوردند که اگر تمدید نکند، بازی نمی کند. آخرین بازی فصل او به 17 سپتامبر برمی گردد که در لیگ دسته دوی اسپانیا در ترکیب مالاگا مقابل رایو وایکانو قرار گرفت. اولین بازی این بازیکن در تیم بزرگسالان مالاگا هم به 6 ژانویه 2019 و شکست مقابل رویس برمی گردد.

این هافبک راست یک خرید مهم برای دپورتیوو خواهد بود که چهار بازی اخیرش را برده است و فعلا یک امتیاز تا منطقه سقوط به لیگ دسته سه اسپاینا فاصله دارد.

رئال مادرید در این تابستان یک خرید جوان دیگر هم انجام داده بود و رینیر ژسوس را با 30 میلیون یورو از فلامنگو به خدمت گرفته بود. این بازیکن قرار است که در نیم فصل دوم در تیم رزروهای رئال مادرید بازی کند.