راهکار آرسنال برای جلوگیری از انتقال مارتینلی به رئال مادرید

راهکار آرسنال برای جلوگیری از انتقال مارتینلی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل مارتینلی بازیکن 18 ساله برزیلی آرسنال یکی از پدیده های فصل لیگ انگلیس و فوتبال اروپا بوده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن  در تابستان با شش میلیون یورو به ورزشگاه امارات ملحق شد. آرسنالی ها بهترین بازیکن جام پائولیستا را از تیم ایتوانو خریدند و حالا گفته می شود که رئال مادرید نگاهش را به سمت وی جلب کرده است.

دیلی میل ادعا کرده است که آرسنال به دنبال راهکاری است تا جلوی تمایل رئال مادرید به جذب مارتینلی را بگیرد. باشگاه لندنی در نظر دارد که دستمزد این بازیکن را سه برابر کند و از سالی ششصد هزار یورو به سالی دو میلیون یورو برساند. این منبع انگلیسی ادعا کرده است که رئال مادرید حاضر شده برای جذب مارتینلی 60 میلیون یورو بپردازد که با توجه به عملکرد وی مبلغ قابل توجهی به شمار نمی رود. مارتینلی در این فصل در آرسنال در 21 بازی ده گل زده و سه پاس گل داده که خوش درخشیده است و توانسته به رقیب جدی برای مهاجمان سرشناس تیمش نظیر اوبامیانگ و نیکولاس په په تبدیل شود.

مارتینلی همیشه گفته که از نظر فوتبالی کریستیانو رونالدو را الگوی خود می داند و دوست دارد که شبیه او باشد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز اخیرا به تمجید از توانایی های این بازیکن جوان برزیلی پرداخته بود.