قضیه توقف دو ساعت و نیم در راهروی AFC چیست؟

قضیه توقف دو ساعت و نیم در راهروی AFC چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- جلسه امروز مدیران عامل باشگاه های ایرانی با نمایندگان AFC مهم ترین دغدغه امروز فوتبالی ها بود.


به گزارش فوتبالی، جلسه امروز مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری حاضر در لیگ قهرمانان 2020 آسیا و معاون وزیر ورزش با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی با حاشیه های فراوانی همراه بوده است.


مدیران AFC هرگونه تغییر در محل دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برای تیم های استقلال تهران و شهرخودرو نمی پذیرد.


همین امر سبب می شود تا علی نژاد معاون وزیر ورزش از ویندزور جان دبیرکل AFC بخواهد تا برای تغییر دیدگاه خود مامورانی را برای بررسی شرایط میزبانی به ایران بفرستد اما این درخواست با توجه به فاصله اندک تا برگزاری بازی قبول نمی شود اما مسئولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه ها قول می دهند که افسران امنیتی خود را به تهران بفرستند تا برای میزبانی در دور برگشت بازی ها شرایط را بررسی کنند.

مسئولان باشگاه های پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو بابت این موضوع از afc تضمین می خواهند که به آنها داده نمی شود اما قول مساعد برای حصول همکاری به آنها داده می شود که با موافقت آنها هم روبرو می شود.

همین امر سبب می شود تا توقفی به مدت دو ساعت و نیم در مذاکرات داده شود. در این مدت زمان، باشگاه های ایران اصرار به گرفتن تضمین از AFC می شوند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها حاضر به دادن تعهد شفاهی و همچنین اعلام کتبی به فدراسیون فوتبال ایران بابت اعزام افسران امنیتی خود به تهران می شود. نامه ای که قرار است عصر امروز به فدراسیون فوتبال برسد.


AFC به باشگاه های ایرانی تضمین داده که در ماه های آینده افسران خود را چند بار به تهران، اصفهان و مشهد می فرستد تا موضوع را بررسی کنند.


تعهدات که بیشتر شفاهی بوده است و مسئولان ورزش کشور را راضی به حضور در لیگ قهرمانان آسیا می کند.



9697