هافبک مورد نظر بارسلونا و میلان، در نهایت لایپزیش را انتخاب کرد

هافبک مورد نظر بارسلونا و میلان، در نهایت لایپزیش را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو هافبک اسپانیایی دینامو زاگرب می خواهد از این تیم جدا شود و به نظر می رسد که تیم لایپزیش آلمان مقصد احتمالی او باشد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش اسپانیایی در فاصله هشت روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، تصمیم قطعی خود برای ترک دینامو زاگرب گرفته و می خواهد راهی بوندسلیگا شود. لایپزیش برای خرید وی 30 میلیون یورو می پردازد اما پاداش هایی هم بر اساس عملکرد و آینده در نظر گرفته شده که ممکن است مبلغ انتقال را به 30 میلیون یورو بپردازد. بدین ترتیب اولمو که در 16 سالگی به دینامو ملحق شده برای پنج سال و نیم به لایپزیش ملحق می شود و قراردادی را تا سال 2025 به امضا خواهد رساند.

بدین ترتیب تیم آلمانی از مشتریان دیگر اولمو نظیر اتلتیکو مادرید، بارسلونا و میلان سبقت خواهد گرفت. اتلتیکو در تابستان گذشته نیز به خرید این بازیکن خیلی نزدیک بود اما در نهایت نتوانستند انتقال را به سرانجام برسانند.اولمو بدین ترتیب به تیمی ملحق می شود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و می تواند همچنان در تورنمنت محبوبش بازی کند. هافبک اسپانیایی امیدوار است که با درخشش در لایپزیش در ادامه فصل در لیست لوئیز انریکه برای حضور در  مسابقات یورو 2020 قرار بگیرد.