تصویری عجیب از رونالدو که وایرال شد؛ بدون مو و با سبیل!

تصویری عجیب از رونالدو که وایرال شد؛ بدون مو و با سبیل!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصویری فتوشاپی و جالب از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در شبکه های اجتماعی پخش شده که ستاره پرتغالی را بدون مو و با سبیل نشان می دهد.

به گزارش فوتبالی، سخت است که تصور کنیم که اگر رونالدو مو نداشت و سبیل می گذاشت، چه شکلی می شد چرا که هرگز ستاره پرتغالی را با چنین چهره ای ندیده ایم اما کاربران اینستاگرام سعی کرده اند که با خلاقیتشان چنین چیزی را طراحی کنند. ستاره پرتغالی در صورت اعمال این تغییرات می تواند چهره ای متفاوت داشته باشد و همه را شگفت زده کند.

خیلی از هواداران رونالدو با دیدن تصویر ستاره پرتغالی گفته اند که او شباهت زیادی به کاراکتر "والتر وایت" در سریال محبوب "Breaking bad" پیدا کرده است و می توانست که به جای بازیگر اصلی سریال در این فیلم بازی کند!

البته احتمالا اگر رونالدو از ابتدای دوران فوتبالش تصمیم می گرفت که چنین چهره ای را انتخاب کند، نمی توانست که به اندازه حالا به خصوص از نظر تبلیغاتی درآمدزایی کند چرا که چهره اش بیش از حد ترسناک می شد و احتمالا نمی توانست مثل حالا هوادار پیدا کند و به پرطرفدارترین انسان کره زمین در اینستاگرام تبدیل شود. احتمالا خود رونالدو هم به همین دلیل ترجیح می دهد موهایش را از ته نزند و سبیل نگذارد!