سولشر: به بازیکنان جدید و با کیفیت نیاز داریم

سولشر: به بازیکنان جدید و با کیفیت نیاز داریم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش به بازیکنان جدید و با کیفیت نیاز دارد تا بتواند از نظر روانی شرایط بهتری را ایجاد کند. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شب گذشته و در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و با نتیجه 0 - 2 برابر این تیم شکست خورد تا اولین پیروزی تیم حریف در اولدترافورد پس از 58 سال را به آنها تقدیم کرده باشد. یونایتد بیش از 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و سلطه خوبی بر بازی نیز داشت اما در نهایت نتوانست راهی به دروازه حریف پیدا کند و سه امتیاز این بازی را نیز از دست داد. سولشر در حال حاضر دو بازیکن کلیدی خود شامل پل پوگبا و مارکوس راشفورد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و امیدوار است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق به خرید بازیکنان جدید شود. 

مربی نروژی در این باره گفت: " من مسئول اتفاقاتی هستم که در زمین رخ می دهد. ما در تلاش هستیم که تیم را تقویت کنیم. به این تقویت کردن نیاز داریم و از این موضوع خبر داریم. این تصمیم را داریم که اجازه جدایی بعضی بازیکنان را بدهیم چون باید برای رسیدن به اهداف خودمان دیدگاهی بازتر داشته باشیم. می دانیم که به بازیکنان باکیفیت بسیاری نیاز داریم. در تلاش هستیم که پیشرفت کنیم و بازیکنانی را به ترکیب تیم اضافه کنیم. امیدواریم بتوانیم به هدفمان برسیم. بازیکنان فعلی عالی هستند و من شکایتی از آنها ندارم چون تمام تلاش خودشان را می کنند. باید به ارزش های خودمان پایبند باشیم. بعضی بازیکنان بیشتر از توانشان بازی کرده اند و ما هم ذهنی هم جسمی به تعطیلات نیم فصل احتیاج داریم. "

1070