ساری: می‌خواهیم برای کسب ششمین توپ طلا به رونالدو کمک کنیم

ساری: می‌خواهیم برای کسب ششمین توپ طلا به رونالدو کمک کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریتزیو ساری با تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو پس از پیروزی برابر رم در جام حذفی مدعی شد که این بازیکن در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس شب گذشته با نتیجه 1 - 3 برابر رم به پیروزی رسید. سه گل این تیم را کریستیانو رونالدو، رودریگو بنتانکور و لئوناردو بونوچی وارد دروازه حریف کردند. این پنجمین پیروزی متوالی در تمامی رقابت های برای یووه بود و همین باعث شده که 4 امتیاز اختلاف با اینتر در صدر جدول سری آ نیز ایجاد کنند. ساری معتقد است که در دیدار برم رم تیم روحیه پیروزی داشته اما همچنان باید پیشرفت کند. مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " پیروزی عادی می شود. من برای تیم خوشحال هستم. اما ما نباید به عددها نگاه کنیم چون امسال سخت تر خواهد بود. اگر می خواهیم در رقابت جاری در سری آ باقی بمانیم مطمئنا باید عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته به نمایش بگذاریم. "

او درباره درخشش فوق ستاره پرتغالی در بازی های اخیر گفت: " رونالدو در شرایط روحی و فیزیکی فوق العاده ای قرار دارد. او به سرعت تاثیرگذاری و توانایی های بی نظیر خود ادامه می دهد. او از نظر فیزیکی بسیار خوب است. از نظر انفجاری نیز همینطور است. به خوبی مراقب تمامی جزییات هست. رونالدو یک قهرمان است و ما می خواهیم به او برای کسب ششمین توپ طلا کمک کنیم. این اتفاق همه ما را خوشحال می کند. "