واکنش زیدان به گلزنی دیاز: این بازی‌ها شرایط را تغییر نمی‌دهند

واکنش زیدان به گلزنی دیاز: این بازی‌ها شرایط را تغییر نمی‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید که علیرغم عملکرد درخشان براهیم دیاز در دیدار شب گذشته برابر سالامانکا شرایط او تغییری نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا به مصاف تیم دسته دومی سالامانکا رفت. رئالی ها در ابتدا از حریف خود پیش افتادند اما در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کردند. در نهایت این براهیم دیاز بود که به صورت تعویضی وارد زمین شد و موفق شد دو گل رئال مادرید را به ثمر برساند تا این تیم با پیروزی 1 - 3 زمین بازی را ترک کرده و به مرحله بعدی صعود کند. زیدان پس از بازی درباره عملکرد دیاز گفت: " من از آنچه که او انجام داد و گل هایی که به ثمر رساند، راضی هستم. همه ما اینجا هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و هیچ چیز از این بیشتر نیست. این بازی ها چیزی را تغییر نخواهند داد. همه با شرایط آن آشنا هستند. اگر شانسی وجود داشته باشد باید پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آن را بررسی کنیم. من از همه راضی هستم. "

زیدان درباره شرایط مسابقه نیز گفت: " ما می دانستیم که این بازی روی یک زمین واقعا کوچک چطور خواهد بود. اما انگیزه هایی وجود داشت چون این بازی در کوپا دل ری بود و ما می خواستیم پیروز باشیم. شب سختی بود و ما در به حرکت در آوردن توپ در زمین مشکل داشتیم. خوشحالیم که موفق شدیم به جمع 16 تیم پایانی این رقابت ها صعود کنیم و برای دستیابی به همین هدف به اینجا آمده بودیم. "

1070