منچستریونایتد 0 - 2 برنلی؛ باخت دردناک شیاطین سرخ در خانه

منچستریونایتد 0 - 2 برنلی؛ باخت دردناک شیاطین سرخ در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - یونایتد در شبی دشوار در استادیوم خانگی اش با دو گل مغلوب برنلی شد.یونایتد در دیداری که قادر به خلق موقعیت های چندانی نبود، دو بار دروازه اش را مقابل برنلی باز شده دید تا همچنان با 34 امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی بماند.

 به گزارش فوتبالی  یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 15 این فرصت را داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه مارسیال روی ارسال فن بیساکا راهی به دروازه برنلی نیافت. در دقیقه 24 و روی یک موقعیت ایستگاهی، برنلی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه سر می روی ارسال مک نی با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی حرکت خوب و ارسال فان بیساکا به دهانه دروازه، دنیل جیمز صاحب موقعیت گلزنی شد، اما واکنش پوپه دروازه برنلی را بسته نگه داشت.

اما در دقیقه 39 برنلی به گل رسید. با ضربه سر کریس وود، می در مقابل دروازه یونایتد صاحب موقعیت شده و با یک ضربه دقیق دروازه داوید دخیا را باز کرد. در ادامه تلاش یونایتد برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و نیمه نخست با برتری 0-1 برنلی به پایان رسید. 

در همان اوایل نیمه دوم و بار حرکت تماشایی دنیل جیمز، یونایتد می توانست به گل تساوی دست یابد اما هیچکدام از مهاجمان این تیم قادر به استفاده از این فرصت نبودند.اما در دقیقه 58 این برنلی بود که به گل دوم دست یافت. روی اشتباه مدافعان یونایتد، جی رودریگز صاحب توپ شده و بعد از یک و دو با کریس وود، با یک ضربه فوق العاده و دقیق به گوشه دروازه، زننده گل دوم لقب گرفت.

یونایتد خیلی سریع و روی حرکت دنیل جیمز می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه این ستاره جوان با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 69 و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی خوان ماتا، میسون گرینوود موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد میسون گرینوود در شرایطی دشوار و در حالیکه تعادل نداشت باز هم موقعیت سازی کرد، اما این بار نیز ضربه او راهی به دروازه برنلی نیافت. یونایتد در دقیقه 91 به گل رسید که توسط VAR مردود اعلام شد و در نهایت شیاطین سرخ 0-2 برابر برنلی شکست خوردند.