دعوت ترامپ از رئیس فیفا برای سخنرانی در نشست داووس

دعوت ترامپ از رئیس فیفا برای سخنرانی در نشست داووس

پایگاه خبری فوتبالی- دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا دعوت کرد تا در مراسم معارفه شام ترتیب داده شده توسط رئیس جمهور آمریکا سخنرانی کند.

به گزارش فوتبالی، ترامپ در جریان نشست اقتصاد جهانی در داووس سوئیس، یک میهمانی شام ترتیب داد و در جریان این مراسم از اینفانتینو دعوت کردتا سخنرانی کوتاهی انجام دهد.

در جریان این مراسم جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا اعلام کرد که آمریکا در حال تبدیل شدن به یک قطب بزرگ فوتبالی است و به روحیه رقابتی تراپ در مسیر تحقق رویای آمریکا اشاره کرد.

اینفانتینو دراین باره گفت:« رویای آمریکایی چیزی است که همه ما به داشتن چنین رویایی نیاز داریم. تمام کسانی که فوتبال را دوست دارند... چهار هزار میلیون نفر در سراسر دنیا می بایست چنین رویایی را در سر داشته باشیم و مطمئنم که با کمک ترامپ و مشارکتش و مشارکت تمام شما، می توانیم مطمئن شویم که رویای آمریکایی محقق شود؛»

در سال 2026 آمریکا با مکزیک و کانادا میزبان جام جهانی خواهند بود و این موضوعی است که ترامپ به آن افتخار می کند. او در جریان سخنرانی اش درمورد میزبانی آمریکا در این جام جهانی گفت:« میزبانی جام جهانی افتخار بزرگی برای ماست. من در جریان نامزدی آمریکا برای میزبانی جام جهانی بودم... به لطف شما آمریکا به عنوان یکی ازمیزبانهای جام جهانی برگزیده شد و بازیهایی هم  در مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد که این اتفاق فوق العاده ای خواهد بود. واقعا این را تحسین می کنم. جام جهانی پیش رو خیلی هیجان انگیزخواهد بود. از همه شما تشکر می کنم. از اینفانتینو هم همینطور او دوست خوب من است و برایم افتخاری است که در کنارش هستم.»

6363