تاتنهام 2-1 نوریچ ؛ هئونگ سون و فتح سه امتیاز برای مورینیو

تاتنهام 2-1 نوریچ ؛ هئونگ سون و فتح سه امتیاز  برای مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه 2- 1 از سد نوریچ عبور کند.

به گزارش فوتبالی سپرز که در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته بود، امشب با گل دقایق پایانی سون هیونگ مین موفق شد 1-2 نوریچ را شکست دهد. تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط اریک لاملا به گل اول نیز دست یابد، اما تیم کرول با عکس العملی خوب دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 15 پوکی روی یک و دو با کنتول می توانست خیلی زود دروازه تاتنهام را باز کند، اما ضربه تماشایی او با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت. در ادامه این تاتنهام بود که بر اوضاع مسلط شد و در اواخر نیمه اول موفق شد به گل نخست نیز دست یابد. روی پاس سون هیونگ مین، سرژ اوریه در سمت راست صاحب موقعیت شد و ارسال او در مقابل دروازه با ضربه تمام کننده دله آلی همراه شده و وارد دروازه شد تا نیمه نخست با برتری 0-1 به سود تاتنهام به پایان برسد.

نوریچ بازی را در نیمه دوم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 پوکی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. حملات نوریچ ادامه یافت و این تیم در دقیقه 70 به گل تساوی دست یافت. با استناد به VAR، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و پوکی آن را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 80 تاتنهام به گل دوم دست یافت. ضربه دله آلی بع مدافعان نوریچ برخورد کرد و سون هیونگ مین موفق شد در دهانه دروازه گلزنی کند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و تاتنهام 1-2 توانست نوریچ را شکست دهد.

6363