شروع داستان تکراری اختلاف مورینیو با شاگردانش؛ این بار در تاتنهام

شروع داستان تکراری اختلاف مورینیو با شاگردانش؛ این بار در تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال که اخیرا هدایت تاتنهام را در دست گرفته، به تازگی با بازیکنان این تیم به مشکلاتی برخورده است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا رسانه های بریتانیایی در گزارشهایی یادآوری کرده بودند که نیمکت نشینی دنی رز در بازی تاتنهام مقابل واتفورد اصلا به مذاق این بازیکن بریتانیایی خوش نیامده و او در همین راستا از مورینیو توضیح خواسته و همین بحثها منتهی به جروبحث تندی میان آنها شده است. حالا روزنامه سان بریتانیا در گزارش جدیدی نوشته که مورینیو حالا با اکثر اعضای رختکن تیمش به اختلاف خورده است.

این در شرایطی است که تاتنهام در چهار بازی اخیرش طعم برد را نچشیده.

البته این اولین باری نیست که ژوزه مورینیو در رختکن تیمهایی که هدایتشان را در دست داشته، با شاگردانش به مشکل می خورد؛ او در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید با ایکر کاسیاس به اختلاف خورد و در هر تیمی دست کم با یک یا دو بازیکن به مشکل بر می خورد. 

حالا به نظر می رسد که در تاتنهام، اختلاف مورینیو با شاگردانش بر سر سبک بازی تیم است و بازیکنان تاتنهام معتقدند که سبک بازی مد نظر مورینیو باعث شده تا تیمشان نتواند در 4 بازی اخیر به پیروزی برسد و 9 امتیاز با آخرین سکوی کسب سهمیه برای رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. این درحالی است که در ابتدا، بازیکنان تاتنهام از ژوزه مورینیو و دستیارش ژائو ساکرامنتو تمجید می کردند ولی حالا و به همین زودی احساس آنها نسبت به آقای خاص تغییر کرده.

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که بازیکنان تاتنهام براین باورند که ایده های مورینیو قدیمی و بیات است و تمریناتی که او در جلسات تمرینی تیم برای بازیکنان طراحی می کند، انگیزه بخش و هیجان انگیز نیست. از همین رو تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم، تنها 2 ماه بعد از انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام، از تاکتیک های مورینیو دل بریده اند و دلسرد شده اند. در جلسات تمرینی تاتنهام زیر نظر مورینیو، توپهای بلند زیادی ارسال می شود و حرکات استراتژیک و ضربات کرنر بیش از همیشه و بیش ازتمرینات تیم زیر نظر پوچتینو انجام می شود.

یکی دیگر از موضوعات نگران کننده در رختکن تاتنهام، رفتار ژوزه مورینیو با تانگی اندومبله است. مورینیو اخیرا از این بازیکن فرانسوی به خاطر شرایط فیزیکی اش انتقاد کرده و خیلی ها نگران آن هستند که این رفتار مورینیو انگیزه های این بازیکن فرانسوی برای تلاش بیشتر و نزدیکتر شدن به اوج آمادگی اش را کمرنگ کند. در عین حال او باید جانشین ایده آلی برای هری کین که تا ماه آوریل (اواسط فروردین ماه) مصدوم خواهد بود پیدا کند و آنطور که به نظر می رسد، آقای خاص کار خیلی سختی برای تغییر جو رختکن و انگیزه دادن به شاگردانش پیش رو دارد.

6363