مذاکره بارسلونا برای جذب قرضی رودریگو، مهاجم والنسیا

مذاکره بارسلونا برای جذب قرضی رودریگو، مهاجم والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی- با مصدومیت طولانی مدت لوئیس سوارز مدیران باشگاه کاتالان در فکر آن هستند تا یک بازیکن پست 9 را به رختکن تیمشان اضافهکنند.

به گزارش فوتبالی، در این میان نام گزینه های مختلفی مطرح شده است و حالا و طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، به نظر می رسد که سران باشگاه بارسلونا قصد دارند تا رودریگو مهاجم باشگاه والنسیا را به صورت قرضی به خدمت بگیرند. البته رودریگو تنها گزینه روی میز مدیران بارسلونا نیست. امااز آنجا که بارسایی ها تمایلی ندارند که برای این انتقال اجباری هزینه زیادی انجام دهند، صرفا برای قرض گرفتن بازیکنان دست به کار می شوند و بازیکنانی را مدنظر دارند که در ابتدا با قراردادی شش ماهه و به صورت قرضی به خدمت بگیرند ودر قراردادشان شرطی برای خرید این بازیکنان قرار دهند.

در ساعات اخیر سران باشگاه کاتالان مذاکراتی را با باشگاه والنسیا برسر انتقال قرضی رودریگو مهاجم این تیم به نوکمپ آغاز کرده اند. روند این مذاکرات بعد از چراغ سبز رودریگو نسبت به انتقالش به بارسلونا آغاز شده است. آنها قصد دارند تا رودریگو را به صورت قرضی به خدمت بگیرند و سپس در بازار تابستانی درمورد آینده او در تیمشان تصمیم گیری کنند. البته طبق گزارشهای منتشره روند جذب رودریگو کار سختی خواهد بود ولی غیرممکن نیست.

از گزینه های دیگری که مدنظر سران بارسا قرار دارند،می توان به اوبامیانگ و ورنر اشاره کرد. البته باشگاه های مالک این دو بازیکن پاسخ نه قاطعی به بارسلونا داده اند و حتی قصدفروش ستاره هایشان را ندارند. در نهایت پیشروی روند مذاکرات، به خواسته خود بازیکنان نیز بستگی دارد؛ چرا که اگر آنها خواهان انتقال به بارسا باشند، میتوانند باشگاه هایشان را در این زمینه تحت فشار بگذارند.

دیگر گزینه بارسلونا در این شرایط بن یدر است که مدیران بارسا تمایل زیادی به جذب او دارند. اما در حال حاضر رودریگو بازیکنی است که بیشترین شانس را برای انتقال به بارسلونا دارد و در نهایت این پیتر لیم مالک باشگاه والنسیاست که تصمیم نهایی را دراین باره خواهد گرفت.

6363