ادعای سولشر درباره انصرف از خرید هالند و پاسخ مدیر برنامه این بازیکن

ادعای سولشر درباره انصرف از خرید هالند و پاسخ مدیر برنامه این بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر می گوید منچستریونایتد در مذاکرات برای جذب ارلینگ هالند عقب نشینی کرده تا به ارزش های باشگاه خود احترام بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، اولدترافورد یکی از گزینه های محتمل برای این بازیکن 19 ساله در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بود اما در نهایت هالند تصمیم گرفت که به بوندس لیگا رفته و پیراهن بورسیا دورتموند را بر تن کند. در آن زمان گفته شد که یونایتد به دلایل مالی این بازیکن را جذب نکرده و پاسخ منفی از سوی بازیکن نبوده است. سولشر در آستانه دیدار منچستریونایتد برابر برنلی در این باره به خبرنگاران گفت: " مهم است که ما از منطق و ارزش های خودمان استفاده کنیم. در زمان جذب یک بازیکن موارد دیگری نیز وجود دارد که باید تلاش کنی آنها را تحت کنترل حفظ کنی. نمی توان با ارائه داشتن حق خرید یا چنین مواردی به مدیر برنامه ها کنترل شرایط را به آنها سپرد. این باید در همه جا مشخص باشد و برای من نیز هست. ما باید تحت کنترل باشیم. " 

صحبت های سولشر خطاب به مینو رایولا، مدیر برنامه های هالند، به نظر می رسد و او نیز در گفتگو با تلگراف در واکنش به این موضوع اظهار داشت: " نمی دانم منچستریونایتد در این موضوع جدی است یا این که می خواهد با مطرح کردن این صحبت ها فقدان خود را بپوشاند اما من این صحبت ها را ناامید کننده و عجیب می دانم. باشگاهی که مستقیم ترین ارتباط با هالند را داشت آنها بودند. او احساس کرد که در این زمان پیوستن به یونایتد قدم درستی نیست. این چیزی علیه منچستریونایتد یا اوله نیست. اگر او می خواست به این تیم بپیوندد من موظف بودم که این کار را انجام دهم اما او نمی خواست. این ربطی به شرایط اقتصادی ندارد. تنها یک بازیکن تصمیم گرفت در این مقطع به دورتموند بپیوندد. "

1070