امباپه: برای تقلید از مسی دیر است، باید راه کریستیانو را دنبال کنم

امباپه: برای تقلید از مسی دیر است، باید راه کریستیانو را دنبال کنم

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه معتقد است که برای تکرار راهی که لیونل مسی طی کرده دیر شده و او حالا می خواهد که راه کریستیانو رونالدو را در پیش بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره جوان تیم ملی فرانسه به یکی از چهره های تاثیرگذار دنیای فوتبال در سال های اخیر تبدیل شده است. او موفق شد در تابستان 2018 در جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی فرانسه جام قهرمانی را بالای سر ببرد و در پاریسن ژرمن نیز تمام موفقیت های ممکن در لیگ داخلی فرانسه را به دست آورده است. او در روزهای قبل مدعی شده بود که به عنوان یک پسر بچه فرانسوی از کودکی زین الدین زیدان را الگوی خود می دانسته و پس از او به کریستیانو رونالدو و رونالدوی برزیلی نگاه کرده است. امباپه حالا درباره تاثیر لیونل مسی بر فوتبال خود گفته: " برای من بسیار دیر است که بخواهم زندگی حرفه ای شبیه به مسی داشته باشم. در این صورت باید به حضورم در موناکو ادامه می دادم. اما بدون این که بخواهم ارزش مسی را کمتر بدانم، حالا می خواهم از دوران حرفه ای کریستیانو الگوبرداری کنم. " 

امباپه در ادامه درباره هم تیمی های خود در پاریسن ژرمن گفت: " نیمار بازیکن بزرگی است و ما رابطه خوبی در بیرون از زمین با یکدیگر داریم. او دو فصل متفاوت داشته اما حالا بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته است که خبر خوبی برای هواداران پاریسن ژرمن و هر کسی است که فوتبال را دوست دارد. مائورو یکی از بهترین مهاجمان دنیاست اما با فروتنی به جمع ما اضافه شد. او دوست دارم به تیم کمک کند و تنها به گلزنی فکر می کند. او تا به حال نیز گل های زیادی به ثمر رسانده و اهمیت خود را نشان داده است. "

1070