تابستان طوفانی در انتظار بایرن مونیخ؛ نقل و انتقالات شلوغ در راه است

تابستان طوفانی در انتظار بایرن مونیخ؛ نقل و انتقالات شلوغ در راه است

پایگاه خبری فوتبالی – بیلد گزارش داده است که بایرن مونیخ در نظر دارد که در نقل و انتقالات تابستانی بعدی خریدهای مهمی انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در تابستان قبلی 200 میلیون یورو برای نقل و انتقالات کنار گذاشته بود اما در نهایت فقط 90 میلیون یورو هزینه کردند. باواریایی ها به همین خاطر در این تابستان 110 میلیون یورو از سال قبل برای خرید کنار خواهند گذاشت.

بایرن تصمیم گرفته که در زمستان فقط خریدهای قرضی داشته باشد که نمونه اش جذب آلوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید به صورت قرضی تا پایان فصل است. 

هانس فلیک سرمربی بایرن مونیخ از مدیران تیمش نظرسنجی کرده تا بفهمد که در چه پست هایی نیاز به خرید دارد. بازیکنانی نظیر مانوئل نویر، توماس مولر، داوید آلابا، جاشوا کیمیش و رابرت لواندوفسکی اعلام کرده اند که باید خط دفاع و خط حمله تقویت شود. در خط حمله نیز بایرنی ها حس می کنند که داگلاس کاستای برزیلی باید از یوونتوس برگردد و جدایی وی اشتباه بوده است.

بایرن با بالا رفتن سن چهره های مهم خود در سالهای اخیر سعی کرده است که ترکیبش را از نو بسازد و در چنین شرایطی به نظر می رسد که مدیران تیم باواریایی هم ضرورت بازسازی تیمشان را حس می کنند.