دلیل کلوپ برای غیبت در شبکه‌های اجتماعی و نپوشیدن کت چیست؟

دلیل کلوپ برای غیبت در شبکه‌های اجتماعی و نپوشیدن کت چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در گفتگویی مفصل با شبکه خبری اسکای اسپرت از دلایل خود برای عدم حضور در شبکه های اجتماعی و نپوشیدن کت و شلوار و همچنین مسائل مربوط به مربیگری صحبت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در سال های اخیر موفقیت های بسیاری را در لیورپول به دست آورده است. او سال گذشته این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد و به فاصله تنها یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. اما شرایط در فصل جاری فرق کرده و این تیم با اقتدار در صدر جدول رده بندی ایستاده و به نظر می رسد که پس از 30 سال قهرمانی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. این مربی آلمانی در گفتگویی جالب با اسکای اسپرت درباره استفاده نکردن از کت و شلوار گفت: " دوستش ندارم. دوست دارم در لحظه درست کت و شلوار بپوشم و این نباید به معنای بی احترامی برداشت شود خصوصا که می دانم در انگلیس بسیاری از مردم کت و شلوار می پوشند چون روز خاصی است. اما برای من فضا و منبعی وجود ندارد که بخواهم قبل از یک بازی به پوشیدن کت و شلوار فکر کنم. من اینطور نیستم. ترجیح می دهم با انجام کارهای دیگر به استقبال یک بازی بروم. بنابراین اگر کسی به من بگوید که حالا باید کراواتت را درست کنی و چنین چیزهایی، حس خوبی ندارم. پیش از این امتحانش کردم. کت و شلوار نپوشیدم اما لباس عادی تری در دورتموند پوشیدم. در هفته های اول فکر می کنم که شلوار جین به پا می کردم و یک پیراهن مشکی یا همچنین چیزهایی می پوشیدم و پس از آن تغییر روش دادم. " 

کلوپ در ادامه این گفتگو درباره عدم حضورش در شبکه های اجتماعی اضافه کرد: " با خوابیدن از فوتبال جدا می شوم. بیشتر اوقات همینطور است، خواب یا تعطیلات. من شبکه های اجتماعی و کارهای شما را درک نمی کنم. شاید یک روز این کار را انجام دهم اما من در حال حاضر این مشکل را ندارم. نمی دانم چرا می خواهید به آدم های دیگر که حتی آنها را نمی شناسید بگویید که چه چیزی در حال حاضر خوب است یا بد است. اما احتمالا این مشکل از نسل من است. من برای این کارها زیادی پیر هستم. "

سرمربی لیورپول در پاسخ به این سوال که آیا در مربیگری تحت تاثیر کسی قرار گرفته، گفت: " من می توانم از بسیاری افراد نکات بسیاری به دست بیاورم اما تنها موقعیت واقعی زمانی است که با آنها کار کنی. بنابراین بدون این که او را بشناسم تنها یک بار مکالمه تلفنی با آریگو ساچی داشتم و ستایشگر او هستم. البته که او را می شناختم اما وقتی مربی سابقم ولفگنگ فرانک فیلم های او را آورد بیشتر با کارش آشنا شدم. فکر می کنم 20 یا 30 یا 500 جلسه تمرینی او در میلان آن زمان را دیدم چون سرمربی من آنها را ضبط کرده بود و به ما نشان داد. "

وقتی خبرنگار اسکای اسپرت از کلوپ خواست که خودش را در سه کلمه توصیف کند، این مربی مدعی شد که چندان به خودش فکر نمی کند، در نتیجه انجام چنین کاری برای او سخت است. سپس این خبرنگار از او پرسید که آیا خوشحال است و مربی آلمانی پاسخ داد: " نه همیشه. بفرمایید. همیشه، خوشحال، نیستم. این هم سه کلمه! "

1070