جنجال مدافع سابق بارسلونا در فوتبال پرتغال؛ لگد، اخراج و کتک‌کاری!

جنجال مدافع سابق بارسلونا در فوتبال پرتغال؛ لگد، اخراج و کتک‌کاری!

پایگاه خبری فوتبالی - ژرمی ماتیو در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در روز سه شنبه میان براگا و اسپورتینگ جنجال ساز شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 92 بازی و در زمانی که براگا با نتیجه دو بر یک پیش بود و تیم لیسبونی با اخراج یانیک بولایس ده نفره بود، جنجال آغاز شد. بازی در آستانه اتمام بود که ماتیو، مدافع سابق بارسلونا از کوره در رفت و بدون آن که توپ در کار باشد، تکل خشنی روی پای اسگایو رفت، آن هم در حالی که توپ در این صحنه در کار نبود و به نظر می رسد که هدف ماتیو فقط لگد زدن و حمله به حریف بوده است. 

مدافع فرانسوی به خاطر این صحنه توسط نونو المیدا داور بازی از زمین خارج شد که بعد از آن درگیری شدیدی میان نیمکت های دو تیم در گرفت. آلمیدا مجبور شد که دو کارت قرمز دیگر به ادورادو دروازه بان ذخیره براگا و ادواردو هنریکه بازیکن ذخیره اسپورتینگ نشان بدهد و آنها را هم از زمین اخراج کند.

روبن آموریم سرمربی براگا در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی اعلام کرد که ژرمی ماتیو در پایان بازی به رختکن آنها آمده و عذرخواهی کرده است:" باید از رفتار ماتیو تشکر کنم که به رختکن ما آمد و از اسگایو و بقیه بازیکنان اخراج کرد. درون زمین همه ما ممکن است که عصبانی شود. این که در پایان بازی به رخهتکن آمد و عذرخواهی کرد، کیفیت خودش و باشگاهش را نشان می دهد. او بازیکن بزرگی است که حاضر شده به رختکن تیم رقیب برود و عذرخواهی کند."