نوری: موسوی من را می‌شناسد که اسمم را می‌آورد/ من اصلا حسابش نمی‌کنم که اسمش را بیاورم

نوری: موسوی من را می‌شناسد که اسمم را می‌آورد/ من اصلا حسابش نمی‌کنم که اسمش را بیاورم

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که اخیرا به کادر مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شده است در گفت و گویی که با خبرگزاری فارس داشته است موضع تندی نسبت به محمد نوری پیشکسوت استقلال گرقته است.

 به گزارش فوتبالی، بعد از صحبت های موسوی با نوری تماس گرفتیم تا واکنش او را نسبت به صحبت های تند عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که هنوز حکم رسمی نگرفته است بدانیم. 

نوری در ابتدا اظهار داشت: شنیدم ایشان عنوان کرده است من یکی دو سال در استقلال بازی کرده‌ام، اما او نشان داد اطلاعات چندانی در خصوص استقلال و پیشکسوتانش ندارد. همه می دانند من 7 سال با افتخار پیراهن استقلال را پوشیده ام و با این تیم قهرمانی هم کسب کرده ام. 


پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نمی خواهم اسم ایشان را بیاورم چون من او را نمی شناسم و اصلا حسابش نمی کنم که بخواهم نامش را بیاورم. برای اولین بار هم اسم او را زمانی شنیدم که گفتند قرار است عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شود. 


او در پایان افزود: موسوی در صحبت هایش گفته است برای رضای خدا به استقلال آمده است! او اگر چنین قصدی داشت می توانست بی سر و صدا مثل خیلی دیگر از عاشقان استقلال به باشگاه کمک کند و گمنام وارد عمل شود. او پول دارد و فکر می کند هرکاری می تواند انجام بدهد اما شک نداشته باشید او از حضور در استقلال سود می برد. 


9697