پنج گزینه خرید در خط حمله منچستریونایتد با مصدومیت رشفورد

پنج گزینه خرید در خط حمله منچستریونایتد با مصدومیت رشفورد

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت مارکوس رشفورد بهترین گلزن منچستریونایتد باعث شده تا این تیم نیاز مبرمی به خرید در خط حمله پیدا کند چرا که مهاجم انگلیسی حداقل شش هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیلی میرر در گزارشی به پنج گزینه برای خرید در خط حمله منچستریونایتد اشاره کرده است : ادینسون کاوانی، اولیویر ژیرو، کریشتوف پیونتک، فرناندو یورنته و پاکو آلکاسر. هیچ کدام از این پنج بازیکن در حال حاضر شرایط ایده َآلی در باشگاه هایشان ندارند. مهاجم اروگوئه ای به علت مصدومیت ها و درخشش ایکاردی جایگاهش را در ترکیب پی اس جی از دست داده است و هر چند که مذاکراتی جدی با اتلتیکو مادرید داشته اما چلسی و تاتنهام نیز شرایط جذب کاوانی را دنبال می کنند.

چلسی از حفظ ژیرو ناامید شده است و منچستریونایتد می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. این مهاجم فرانسوی دوست دارد که در تیمی باشد که بازی کند تا شانس حضور در یورو 2020 را از دست ندهد. اینتر دیگر مشتری این مهاجم فرانسوی است. از سویی پیونتک و یورنته نیز دو گزینه در لیگ ایتالیا هستند. مهاجم لهستانی با حضور ایبراهیموویچ جایگاهش را در ترکیب میلان از دست داده است. از سویی یورنته نیز به جدایی از ناپولی فکر می کند و با توجه به دوران حضورش در تاتنهام به خوبی لیگ انگلیس را می شناسد. 

پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی دورتموند دیگر گزینه شیاطین سرخ است که مذاکراتی با والنسیا هم داشته است.