بیانیه رسمی AFC درباره انتقال دیدارهای استقلال و شهر خودرو به امارات

بیانیه رسمی AFC درباره انتقال دیدارهای استقلال و شهر خودرو به امارات

پایگاه خبری فوتبالی- کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای، رسما تایید کرد که دیدار دو تیم استقلال مقابل الکویت و شهر خودرو مقابل الرفاع بحرین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که به تعویق افتاده بود، روز شنبه ۵ بهمن ماه در امارات برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، با انتشار این بیانیه، مشخص نیست سفر نمایندگان باشگاهها به مالزی، چه فایده ای خواهد داشت. هر چهار باشگاه رسما اعلام کرده اند که در کشور ثالث به میدان نخواهند رفت و حالا ای اف سی پس از عوض کردن قطر به امارات، روی موضعش تاکید ویژه دارد.

عوض کردن قطر به امارات به این دلیل است که باشگاه الرفاهی بحرین به دلیل نداشتن رابطه بین بحرین و قطر، حاضر نبوده به دوحه سفر کند. در ضمن نبود پرواز از امارات به قطر باعث می شود استقلال در صورت صعود به مرحله بعد پلی آف به جای اینکه مستقیم به قطر برود، باید از امارات به تهران بیاید و دوباره از تهران به دوحه سفر کند که مطمئنا سفری سخت و طاقت فرسا برای این تیم خواهد بود. باید دید با این شرایط عجیب، باز هم نمایندگان باشگاهها برای سفر به مالزی جدی هستند یا اینکه روی تصمیم قبلی شان تاکید می کنند و در زمین ثالث به میدان نمی روند!

1984